MarComm Companii Stiri

Black Friday începe pe 13 noiembrie la Fashion Days

8 nov. 2019 2 min

Black Friday începe pe 13 noiembrie la Fashion Days

Reading Time: 2 minute

Anul acesta, în premieră, Black Friday începe la Fashion Days, miercuri, 13 noiembrie, dimineața, atât în aplicația mobilă, cât și pe fashiondays.ro. Pentru a afla exact momentul în care începe evenimentul de sale, clienții sunt încurajați să își activeze notificările de tip push din aplicația Fashion Days.

”Am decis să începem Black Friday în ziua de miercuri tocmai pentru a le putea livra clienților noștri comenzile în timpul cel mai scurt de până acum. Estimăm că vom preda curierilor aproape  40% dintre colete până vineri dimineața, iar, în cazul produselor achiziționate din București și Ilfov, primele comenzi vor fi livrate imediat după prânz, în easybox. Pentru a avea cât mai mulți clienți mulțumiți de livrarea rapidă a produselor este important ca aceștia să își ridice cât mai repede coletele din easybox. În felul acesta, următorul client se va bucura, la rândul său, mai repede”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Statistici despre Black Friday

Aproape 90% dintre români au auzit de Black Friday și mai mult de jumătate dintre aceștia intenționează să cumpere ceva, iar bugetul mediu alocat este de 2.048 de lei, cu 100 de lei mai mare decât în anul precedent.   

Fashion Days estimează o creștere de peste 50% a numărului de comenzi plasate pe parcursul acestui eveniment, comparativ cu anul trecut.

Opțiuni de livrare

Easybox este opțiunea de livrare cea mai rapidă și cu cea mai mare creștere în ultimele 6 luni, 20% dintre comenzile Fashion Days plasate în luna octombrie fiind livrate în cele peste 85 de lockere din București și Ilfov. Volumul de comenzi estimat în perioada Black Friday încurajează plata online și ridicarea coletelor în interval de 36 de ore.

Aproape 120.000 de produse vor fi predate curierilor pentru livrare până în seara zilei de 14 noiembrie. Fiind o perioadă în care curierii sunt extrem de aglomerați, retailerul recomandă utilizarea unuia dintre cele peste 600 de Oficii Poștale din întreaga țară.

Oferta de Black Friday

Clienții Fashion Days vor putea alege dintre 1,5 milioane de produse de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii, însumând cea mai mare valoare de stoc din an, de 175 de milioane de lei.

Peste 3,3 milioane de vizite sunt așteptate pe parcursul întregului eveniment, cu peste 70% din valoarea comenzilor estimată a fi plasată din aplicația Fashion Days, procent în continuă creștere de la an la an. Numărul de aplicații Fashion Days, instalate în perioada Black Friday pe telefoanele mobile, va ajunge la 600.000.

”Am negociat o gamă largă de produse unice, special pentru acest eveniment, astfel că 85% din valoarea stocului va avea cele mai bune prețuri din an. Românii caută produse premium și, în aceste zile, tot mai mulți dintre ei și le pot permite datorită discounturilor pe care le oferim”, continuă Robert Berza.

Printre brandurile cu cele mai mari discounturi de Black Friday: Nike (până la -50%), UGG (până la -40%), Trespass (până la -80%), New Balance (până la -50%), Columbia (până la -60%), Liu Jo (până la -60%), Guess (până la -50%), Love Moschino (până la -65%), Michael Kors (până la -40%), Pepe Jeans London (până la -60%), Napapijri (până la -80%), Fossil (până la -60%),  Levi’s (până la -60%), Puma (până la -60%), Timberland (până la -65%). Oferta Fashion Days include și branduri aflate la prima apariție în Black Friday: s.Oliver, Marc Jacobs, GAP, Replay. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: