Black Friday, fără ghinioane
Reading Time: 2 minuteOrganizatorii Black Friday preconizează vânzări record pentru următoarea ediție, care va avea loc în 18 noiembrie. De aceea, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a elaborat „Ghidul de bune practici pentru Black Friday”. Acesta are scopul să prevină eventualele probleme logistice, asociate unui eveniment de shopping de asemenea dimensiuni.„Black Friday reprezintă una dintre cele mai aglomerate perioade din an pentru magazinele online din România. Am învățat din experiența ultimelor evenimente organizate și credem că acest ghid era necesar, în contextul unei creșteri semnificative a vânzărilor și, implicit, a presiunii puse pe departamentele de logistică”, declară Florinel Chiș, director executiv, Asociația Română a Magazinelor Online.
Ghidul poate fi accesat pe internet și cuprine recomandări privind elementele esențiale legate de procesul de cumpărare: catalogul de produse la promoție, stocurile, prețul, infrastructura, vânzarea, livrarea, plata și procesul post vânzare.
Black Friday a fost organizat pentru prima oară în România, în anul 2011. A înregistrat un succes deosebit, iar 2015 a fost anul în care vânzările online le-au depășit, pentru prima dată, pe cele tradiționale. La ediția aceasta, și-au anunțat deja participarea 14 magazine virtuale. Este vorba despre: BestKids, DepozituldeCosmetice, eMAG, evoMAG, F64, Fashion Days, FashionUP, Il Passo, ITGalaxy, PC Garage, Shopila, SevenSins, Vivre, WatchShop. Reprezentanții ARMO pariază pe vânzări online locale care vor depăși pragul de 2 miliarde de euro, cu 45% mai mari decât anul trecut.
Foto © Marek Uliasz | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz