Black Friday 2020: vânzări de peste 60 de milioane de lei pe oră pentru eMAG în primele șapte ore
Reading Time: 2 minuteCel mai mare retailer online din România, eMAG, anunță vânzări de 433 de milioane de lei în primele șapte ore de la demararea ediției Black Friday din acest an, o sumă mai mare cu 60 de milioane de lei decât cea din 2019.
Potrivit datelor publicate de companie, plățile cu cardul au atins nivelul-record de 54%, față de 42,6% anul trecut. Anul trecut, de Black Friday, retailerul a avut vânzări totale de aproape 500 de milioane de lei. Pe site-ul companiei mai sunt disponibile peste două milioane de produse la reducere.
Deja peste 50.000 de colete au ieșit din depozitele eMAG, iar retailerul promite că toate comenzile realizate anul acesta de Black Friday vor fi livrate până cel târziu pe 27 noiembrie.
Cel mai valoros produs vândut până acum a fost un automobil BMW 220d, care a avut prețul de 40.200 euro, redus de la 53.640 de euro. Cea mai complexă comandă de până acum include 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței.
Ce au cumpărat românii de Black Friday
Potrivit informațiilor furnizate de eMAG, în primele șapte ore de Black Friday 2020 au fost comandate: 49.000 de televizoare și sisteme audio, 158.000 de produse pentru casă și îngrijirea casei, 74.000 de electrocasnice mici, 42.000 articole de modă, 48.000 de băuturi alcoolice și cafea, 54.000 de smartphone-uri și smarwatch-uri.
De asemenea, au fost comandate 124.000 de produse din categoria beauty și îngrijire personală, 55.000 de jucării, 38.000 de produse de protecție și echipamente, 27.000 de frigidere și mașini de spălat, 10 automobile, 860 nopți de cazare, 32.000 de litri de combustibil, 4,4 kg de aur și 18.000 de produse de protecție și echipamente medicale.
Cele mai multe comenzi raportate la mia de locuitori sunt din București, Cluj-Napoca, Iași, Slatina, Brașov, Constanța, Sibiu, Alba Iulia, Timișoara și Zalău.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz