Marketing

Black Friday 2020: Noi recorduri la eMAG, vânzări cu 17% peste cele de anul trecut și cardul bate cash-ul

15 nov. 2020 2 min

Black Friday 2020: Noi recorduri la eMAG, vânzări cu 17% peste cele de anul trecut și cardul bate cash-ul

Reading Time: 2 minute

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a avut 12,4 milioane de vizite pe site într-o singură zi la ediția Black Friday 2020, cu 1,6 milioane peste nivelul de anul trecut.

Vânzările din acest an au totalizat 585,7 de milioane de lei, cu 17% peste anul trecut, când produsele comandate au totalizat aproape 500 de milioane de lei. Comparativ cu prima ediție, de acum 10 ani, valoarea produselor comandate a fost de de 17 mai mare, iar față de acum cinci ani, de trei ori mai mare.

Este o zi istorică în evoluția comerțului online. Vineri, la 10 ani de când am lansat Black Friday în România, un număr impresionant de clienți a adoptat comerțul online ca principal mod de a face cumpărături. Ne așteptăm ca și de Crăciun să se mențină acest trend și oamenii să cumpere cadourile de sărbători tot online„, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

În primul minut s-au comandat 8.260 de produse, în valoare de 4,7 milioane de lei, iar în primele șapte ore vânzările ajunseseră deja la 433 de milioane de lei, adică aproximativ 60 de milioane de lei pe oră.

Cel mai scump produs vândut a fost un automobil BMW 220d, care a avut prețul de 40.200 euro, redus de la 53.640 de euro. Pentru prima oară, plata cu cardul a depășit plata cash, totalizând 54,58% din total. Peste 90% din comenzile înregistrate în primele zece minute au fost plasate de pe mobil.

Cea mai complexă comandă a inclus 97 de produse distincte, din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței.

eMAG a vândut de Black Friday, printre altele: 271.000  de produse pentru casă și îngrijirea casei (aproape dublu comparativ cu anul trecut), 66.000 de televizoare, 106.000 de electrocasnice mici, 197.000 de produse pentru îngrijirea personală, 35.000 de frigidere, 66.000 de băuturi și cafea, 90.000 de jucării.

Produsele speciale vândute includ 15 mașini, 1.881 de teste RT-PCR și servicii medicale, 367 închirieri (rulote, mașini, servicii taxi și car-sharing), 1.220 de nopți de cazare, 8,8 kg de monede și lingouri de aur și 53.000 litri de carburant.

Foto: © ChernetskayaDreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: