Harman România se alătură luptei împotriva Covid-19
Harman România sprijină lupta împotriva coronavirus și donează 15.000 de euro Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii „Marie Curie”. Harman România...
Harman România sprijină lupta împotriva coronavirus și donează 15.000 de euro Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii „Marie Curie”. Harman România...
Vânzările cross-border au crescut cu 75% de la începutul anului și până în prezent, față de ultimele luni din 2019, pe...
Deși au fost izolați în casă, românii au fost preocupați de modul în care arată și de noile tendințe, arată datele...
Catrinel Burghelea, strateg în comunicare și trainer cu o experiență de 15 ani în comunicare și PR s-a implicat ca voluntar...
La nivel internațional, asociațiile industriei de publicitate și comunicare, din care face parte și UAPR – Uniunea Agențiilor de Pubicitate din...
Românii sunt mai preocupați de securitatea lor financiară decât de problemele legate de sănătate, în contextul COVID-19. De aceea, spune Serge...
La scurt timp după izbunirea crizei medicale în România și decretarea stării de urgență, Global Records anunța că alocă un buget...
Raiffeisen Bank și-a adaptat fluxurile de creditare pentru companii la programul IMM Invest și a aprobat primele 20 de credite. Banca...
Mai multe echipamente de ultimă generație în valoare de peste 500.000 de lei provenind din donații realizate prin platforma Donează pentru...
ING Bank împreună cu Fundația Comunitară București a adunat peste 840.000 de lei în cadrul unei campanii de strângere de fonduri...
Retailerul de încălțăminte CCC a deschis de vineri, 15 mai, 18 magazine din rețeaua proprie din România și, în plus, a...
În perioada pandemiei, circa 1,3 milioane de români au revenit în țară și pot genera un consum de peste un miliard...
155 de companii - cu o capitalizare de piață cumulată de peste 2.400 de miliarde de dolari și reprezentând peste 5...
Mega Image continuă planul de expansiune cu noi magazine deschise în mai multe orașe din țară, susținând astfel comunitățile locale prin...