BizRemote: Zentiva preia pentru trei luni o parte din angajații IKEA
Reading Time: < 1 minutGrupul Zentiva a angajat temporar 18 angajați de la IKEA România, pentru o perioadă de 3 luni. Aceștia vor fi integrați în operațiunile fabricii Zentiva pentru a acoperi producția crescută generată de cererea pieței.
„Salutăm inițiativa Ikea de a căuta opțiuni pentru angajații săi și suntem bucuroși să ajutăm în aceste momentele dificile. Noii colegi se vor alătura eforturilor curente și misiunii noastre de a produce medicamente atât de necesare pacienților din toată țara. Suntem siguri că acest tip de cooperare poate fi replicat în întreaga economie și poate ajuta angajații din domenii care au activitate restrânsă în această perioadă”, a declarat Margareta Tănase, Director Operațiuni Industriale Zentiva România.
Zentiva a încheiat un acord cu IKEA pentru a coopera în timpul crizei COVID-19. Retailerul suedez a închis pe 20 martie magazinele și punctele de livrare.
Violeta Neniță, Market Manager IKEA România, a declarat că, până în momentul în care lucrurile vor reveni la normal și compania va putea deschide iar magazinele, colegii au posibilitatea de a se angaja, în mod voluntar, în alte sectoare și companii care produc și distribuie diferite produse, esențiale pentru combaterea crizei provocate de pandemia de coronavirus.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz