BizRemote by certSIGN Companii

BizRemote: Vola.ro a recuperat aproape 100.000 de euro pentru clienți de la companiile aeriene

23 mart. 2020 2 min

BizRemote: Vola.ro a recuperat aproape 100.000 de euro pentru clienți de la companiile aeriene

Reading Time: 2 minute

În ultimile trei săptămâni, prioritatea Vola.ro a fost să asiste și să ajute cât mai mulți dintre clienții companiei să primească informațiile dorite, să își reprogrameze sau să își anuleze călătoriile.

Vola.ro a creat o platformă online care reunește toate informațiile primite de la companiile aeriene și a activat un chat bot pe pagina de Facebook pentru a reuși să asiste cât mai mulți pasageri.

„Cu o echipă de 45 de oameni ce lucrează remote am reușit să asistăm până la 5.000 de pasageri zilnic, am avut peste 15.000 de interacțiuni într-o săptămână și am recuperat de la companiile aeriene până acum aproape 100.000 de euro pentru cei care și-au rezervat biletul de avion pe Vola.ro”, a declarat Claudia Tocilă, Director de Marketing la Vola.ro, pentru Biz.

Încă din 12 martie, 100% din angajații Vola.ro lucrează de acasă și au fost informați că trebuie să ramână în case și să respecte recomandările autorităților.

„Ne-am reorganizat, am alocat mai multe resurse pentru a putea susține echipele în efortul de a ajuta cât mai mulți clienți în această perioadă. Ne vedem pe Zoom, lucrăm pe Slack, pe mail, pe WhatsApp… Informația zboară, suntem eficienți și suntem super conectați între noi, cât și cu informațiile din exterior”, a adăugat Claudia Tocilă.

Vola.ro a testat încă din primele zile ale lunii martie capacitatea sistemelor și platformelor și a extins capacitatea acolo unde a fost nevoie. „Cea mai mare provocare a fost să mutăm call centerul, întregul departament de customer care și toate platformele pe care aceștia le accesează. Dar în câteva zile eram pregătiți și totul e perfect funcțional de când am pus în aplicare”, spune Claudia Tocilă.

Vola.ro este, conform unui studiu Mercury Research din aprilie 2019, cea mai populară agenție de turism online, doi din zece (21%) orășeni afirmând că au apelat la serviciile companiei cel puțin o dată.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: