Ținând cont de închiderea unităților de învățământ, în perioada 11 – 22 martie 2020, dar si de recomandările autorităților cu privire la izolarea la domiciliu a persoanelor care prezinta simptome de infecție respiratorie, Telekom România „a optimizat procedurile de aplicare a muncii de acasă. Compania a suspendat deplasările în interes de serviciu, recurgând la mijloace de comunicare digitală pe cât posibil (webex, teleconferinta etc.)”, ne-au precizat reprezentanții Telekom România.
De asemenea, compania a creat o linie specială de informare pentru angajați, „Dispeceratul Telekom”, a eficientizat procesul de utilizare a lucrului de acasă, prin implementarea programului Work from Home.
Potrivit reprezentanților Telekom, compania „sporește măsurile de igienă în spațiile de lucru, va continua să implementeze toate măsurile posibile pentru protejarea angajaților și pentru furnizarea serviciilor de telecomunicații în parametri normali”.
Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.
În contextul în care 11% dintre români afirmă că nu intenționează să facă în acest an cumpărături de Crăciun din…
Longines și-a extins prezența în România prin deschiderea unui nou boutique în Promenada Mall București, prin partenerul CELLINI România. Noul…
Banana Panda, îndrăgitul brand polonez de puzzle-uri, jocuri și cărți educaționale, anunță intrarea sa pe piața din România! Compania mamă,…
VML și Durex câștigă la Effie Awards Europe 2024 două premii importante: Gold la “Best of Europe: Positive Change –…
Binance Research anunță că în noiembrie 2024, piața criptomonedelor a cunoscut o creștere de 39,9% a capitalizării totale a pieței,…
Antenna Group, organizația internațională de top în domeniul media, prezentă și pe piața din România, l-a numit pe Henning Tewes…