BizRemote: Skanska lucrează online și monitorizează atent situația
Reading Time: < 1 minutSkanska spune că, în acest moment, regiunile unde operează nu sunt afectate critic, dar pentru că trăim într-o lume conectată, este responsabilitatea companiei de a lua măsuri eficiente pentru a preveni răspândirea virusului. Compania a urmărit cu atenție și a implementat toate recomandările autorităților locale și globale, cum ar fi Organizația Mondială a Spnătății.
Aurelia Luca, Vicepreședinte Executiv Operațiuni Skanska România, explică care sunt principalele măsuri operate de companie.
Sănătatea și siguranța angajaților și clienților Skanska sunt priorități foarte clare pentru noi. Ca măsură de siguranță, Grupul Skanska a implementat deja interdicția călătoriilor internaționale, de afaceri, aplicându-se tuturor celor 35.000 de angajați. De asemenea, am suspendat participarea la întâlniri mari, precum evenimentele și am limitat întâlnirile cu partenerii externi doar la cele strict necesare pentru desfășurarea business-ului. Angajații noștri au fost îndrumați să comunice și să organizeze întâlnirile zilnice prin intermediul instrumentelor online și să lucreze de acasă.
Fiind o companie internațională, lucrăm online în fiecare zi și avem deja implementate toate instrumentele necesare.
Conform deciziei luate la nivelul grupului, divizia pentru dezvoltarea comercială Skanska din CEE a stabilit o echipă de coordonare care să monitorizeze situația și să ne ofere tot suportul necesar. Urmărim evoluția situației îndeaproape și suntem pregătiți să luăm măsuri suplimentare de prevenție.
Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz