BizRemote: Se resimte deja impact financiar negativ
Reading Time: < 1 minutToți angajații agenției Spoon lucrează de acasă în perioada următoare, echipa putând asigura toată gamă de servicii clienților în perioada următoare. Cu toate acestea, pe fondul tăierilor unor bugete ce ar fi trebuit să fie alocate pentru campanii asociate unor activări sau evenimente publice din perioada următoare, Claudia Chirilescu, director general al Spoon, estimează o scădere a cifrei de afaceri pe primul semestru de minim 30%.
Măsuri pentru a preveni răspândirea COVID-19
Am implementat toate măsurile de igienă recomandate de autorități. Eu sunt absolventă de liceu sanitar și Facultate de Farmacie, așa că manifest oricum o preocupare suplimentară pentru igienă. Am discutat mult și intern pe această tema și sper că i-am ajutat și pe colegii mei să mai trieze din informațiile fake care circulă zilele acestea și să înțeleagă fenomenul din punct de vedere medical/ științific. Pot spune, fără să par arogantă, că școlile absolvite m-au ajutat zilele acestea să mă panichez mai puțin.
Cum se lucrează de acasă
Avem status meetinguri de două ori pe zi, lucrăm pe platforma zoom și pe grupul nostru clasic de discuții interne. Toată echipa lucrează de pe laptop-urile de la birou, deci nu sunt riscuri suplimentare de securitate și GDPR întrucât documentele respectă același regim.
Impactul imediat al epidemiei de COVID-19 asupra businessului companiei
Avem deja tăieri de bugete provenite din campanii asociate unor activări sau evenimente publice din perioada următoare. Deci impact financiar negativ resimțim deja. Estimez o scădere a cifrei de afaceri pe primul semestru de minim 30%, ținând cont de profilul portofoliului de clienți.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz