BizRemote: Mașinile închiriate de la Autonom sunt dezinfectate, angajații care pot lucrează de acasă de săptămâna trecută
Reading Time: 2 minuteCompania de închirieri auto Autonom a luat măsuri extinse pentru siguranța clienților și a angajaților, dezinfectând fiecare mașină după preluarea de la clienți și ținând-o apoi obligatoriu minim 24 de ore pentru neutralizare înainte de a fi predată unui alt client.
Marea majoritate a angajaților care pot lucra de acasă fac deja asta încă de la mijlocul săptămânii trecute.
În cadrul dezinfectării, se acordă o atenție deosebită tuturor mânerelor, volanului, bordului, schimbătorului de viteze și portbagajului. Toate cheile mașinilor precum și documentele auto, sunt dezinfectate și neutralizate înainte de a ajunge la următorul client.
Angajații din agențiile Autonom poartă de fiecare dată mănuși chirurgicale noi în gestionarea mașinilor și mențin distanța socială necesară în interacțiunea cu clienții.
Mașinile preluate de la clienți în regimul D2D, sunt dezinfectate înainte de preluarea de la client și încă o dată la sediul Autonom înainte de predare, după care compania recomandă ca mașinile să rămână neutilizate de către client timp de 24 de ore după predare.
„Pentru prevenirea răspândirii virusului, majoritatea colegilor care pot lucra de acasă, fac deja acest lucru, asigurând continuitatea normală a operațiunilor. Cu ajutorul tehnologiei, ne-am asigurat că toți clienții noștri au acces neîntrerupt și complet la toate serviciile Autonom, în special la Serviciul Clienți”, a declarat pentru Biz Maria Tătaru, Marketing Manager Autonom.
Compania estimează că businessul poate fi susținut la nivel normal în contextul actual, cu angajați lucrând de acasă, mai ales că angajații Autonom au flexibilitatea lucrului de acasă de câțiva ani. Angajații folosesc doar echipamente de la angajator și conexiuni securizate VPN la aplicațiile din cadrul organizației.
„În prezent, segmentul de închirieri pe termen scurt este afectat de anularea călătoriilor, a deplasărilor în interes de serviciu și a evenimentelor. Clienții noștri din sectoarele afectate mai puternic au redus semnificativ consumul. Împreună cu toți partenerii noștri, lucrăm intens la găsirea celor mai bune soluții de trecere peste momentele dificile. Suntem încrezători că vom face față cu bine oricărui scenariu, așa cum am făcut-o de fiecare dată până acum”, a adăugat Maria Tătaru.
Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii de COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz