BizRemote: La Update Advertising lucru de acasă și măsuri speciale de protecție pentru cei care vin la muncă
Reading Time: 2 minuteO parte dintre angajații Update Advertising, una dintre cele mai mari companii de distribuție de promoționale din România, lucrează de acasă, adică departamentele de vânzări, marketing și financiar.
Andra Dănăilă, directorul general al companiei, arată care sunt măsurile adoptate de Update Advertising pentru a preveni răspândirea COVID-19.
Măsuri de protecție
Pentru colegii care încă vin la birou, am asigurat accesul la dezinfectant şi transportul cu maşina (astfel încât să fie evitate mijloacele de transport în comun la orele de vârf, când e aglomeraţie). Colegii de la producţie şi de la depozit, dincolo de transportul cu maşina şi dezinfectant, au asigurate echipamente de protecţie (măşti şi mănuşi). În plus, la depozit am limitat accesul pentru ridicarea personală a mărfii, preferând ca cel puţin pentru o perioadă, pe cât posibil, să livrăm doar prin curier.
Activitatea noastra are în componență și partea de logistică/depozitare şi producţie, departamente pentru care lucrul de acasă nu este posibil. Astfel, dacă e să vorbim de un procent din totalul de angajaţi ai companiei, cam 30% lucrează acum de acasă, adică strict oameni din departamentele unde este posibil acest lucru.
Business la nivel normal
Din punctul nostru de vedere, activitatea decurge normal; bineînţeles, ne ajută şi faptul că avem foarte multe articole pe stoc (peste 200.000), astfel că nu depindem strict de importuri. Cum era de aşteptat, exista o încetinire a procesului de aprovizionare, atunci când vorbim de articolele venite din China sau Italia, care pot avea întârziere la livrare chiar şi de câteva luni. Noi ne anunţăm clienţii cu privire la aceste posibile întârzieri şi încercăm să le oferim alternative – produse aflate pe stoc sau de la furnizori de la care ştim că pot ajunge la timp.
Legat de planurile de continuitate, încercăm să fim prevăzători şi să ne adaptăm din mers.
Lucrul remote
Am adoptat acum o metodologie pentru lucrul remote, pe baza legilor în vigoare privind telemunca şi siguranţa la locul de muncă. La vremuri noi, ne adaptăm pentru a face faţă provocărilor.
Standardele de securitate și GDPR în cazul angajaților care lucrează de acasă
Împreună cu colegii noştri de la IT, ne-am asigurat că laptop-urile şi calculatoarele companiei sunt criptate şi sigure din punct de vedere al datelor stocate pe ele. Colegii care lucrează de acasă pot accesa serverele companiei doar de pe laptop-urile companiei, iar acestea sunt configurate în aşa fel încât să nu se poată scurge informaţii către destinaţii nedorite.
Impactul economic
Ca impact imediat, vorbim de o uşoară scădere a comenzilor ca urmare a suspendării multor evenimente, plus o încetinire a procesului de aprovizionare din ţări precum China şi Italia.
Recomandări pentru clienți
Clienţilor le recomandăm să aibă grijă de sănătatea lor şi să evite pe cât posibil deplasările care nu sunt neapărat necesare, motiv pentru care noi ne-am propus, după cum am zis deja, pe cât posibil, să livrăm marfa prin curier şi să limităm cazurile în care marfa este ridicată personal, de la depozit. Este o perioada bună pentru a cumpăra, deoarece acum sunt preţuri mai bune la anumite articole, aşadar le recomandăm şi să comande de pe acum materialele promoţionale de care vor avea nevoie atunci când se vor relua evenimentele şi alte activităţi de genul.
Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz