BizRemote by certSIGN Companii

BizRemote: Întreaga echipă eJobs lucrează de acasă

17 mart. 2020 2 min

BizRemote: Întreaga echipă eJobs lucrează de acasă

Reading Time: 2 minute

Să conduci un business de recrutare online, în această perioadă în care toate companiile chiar înainte să își lase angajații să lucreze de acasă, au sistat procesele de recrutare, ar putea fi o provocare uriașă.

Am stat de vorbă cu Bogdan Badea, CEO la portalul de recrutare online eJobs despre acest moment de recul resimțit în toată economia, precum și despre măsurile pe care le-a luat în propria companie pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus.

Ce măsuri ați luat în companie pentru a preveni răspândirea COVID-19?

În primă fază, am adus dispensere cu dezinfectat pentru mâini și suprafețe, astfel încât birourile, holurile, bucătăria, băile, sălile de ședință, practic, tot, să fie curățat și igienizat și mai des decât înainte. Apoi, am limitat întâlnirile în afara companiei și ședințele la care participau mai mult de 5 persoane. În cele din urmă, am luat decizia ca absolut toată compania (adică puțin peste 100 de oameni) să lucreze de acasă.

Puteți susține businessul la nivel normal cu restricțiile actuale și angajați lucrând de acasă?

Cu siguranță! eJobs este una dintre companiile care și până la acest moment avea implementat sistemul de muncă remote. Angajații noștri puteau munci și până acum de acasă și chiar făceau asta, așa că, pentru noi, nu a reprezentat o situație complet nouă. Sigur, este pentru prima oară când toată echipa este, simultan, acasă, dar avem chat-ul intern pe care îl folosim non stop, avem ședințe video, telefoane. În plus, lucrăm toți pe laptopurile de birou, deci, avem la îndemână toată infrastructura necesară și toate sistemele de care avem nevoie instalate.

Aveați deja implementată o metodologie pentru lucrul remote sau ați adoptat una ad-hoc?

Lucrăm după regulile de care spuneam mai sus plus una suplimentară – regula răspunsului în 15 minute. Astfel, trebuie să răspundem cu toții în maximum 15 minute oricărui mesaj primit pe chat-ul intern, oricărui mail sau oricărui telefon.

Cum asigurați respectarea standardelor de securitate și GDPR în cazul angajaților care lucrează de acasă?

Lucrăm 100% pe infrastructura eJobs, pe laptopurile de la birou și avem conexiuni sigure cu serverele noastre.

Care estimați că este impactul imediat al epidemiei de COVID-19 asupra businessului companiei?

Va fi cu siguranță, ca în toată economia, un recul de moment. Este firesc, având în vedere situația. Însă, odată ce vom depăși apogeul epidemiei, business-urile vor reintra la turațiile normale și angajările vor reintra pe lista de priorități ale departamentelor de HR și ale top managementului.

Cu siguranță va fi o diferență față de ultimele luni când, de la lună la lună, am înregistrat recorduri istorice de vânzări, însă avem încredere că ne vom redresa după ce va lua final această perioadă mai dificilă pentru toată lumea.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: