BizRemote: Huawei prelungește garanția și preia gratuit prin curier produsele pentru service
Reading Time: < 1 minutPentru toate dispozitivele din portofoliul Huawei, smartphone-uri, laptop-uri, tablete, dispozitive purtabile, audio și routere, a căror garanție inițială urma să expire în perioada 15 martie 2020 – 15 iunie 2020, compania prelungește garanția produselor până la 15 iunie 2020.
„Din cauza situației globale actuale, mulți dintre noi păstrăm distanța față de ceilalți, atât pentru siguranța personală, cât și pentru siguranța celor din jur. Pentru a susține acest demers și a oferi servicii mai eficiente consumatorilor, Huawei a decis să extindă garanțiile pentru utilizatori”, se arată într-un comunicat al companiei.
De asemenea, Huawei oferă și un serviciu door-to-door, disponibil pentru toți utilizatorii, prin care preia gratuit de la domiciliu dispozitivele Huawei în garanție care au nevoie de service.
Dispozitivele vor fi preluate de curier și duse la centrul de service. După reparație, dispozitivul va fi curățat și dezinfectat în conformitate cu cerințele profesionale, pentru a garanta că fiecare dispozitiv este sterilizat.
Consumatorii pot solicita serviciul door-to-door prin aplicația Huawei Support, pe site-ul oficial Huawei sau prin linia telefonică de asistență Huawei la numărul 0800.400.896. Serviciul acoperă toate categoriile de produse Huawei: smartphone-uri, laptop-uri, tablete, ceasuri inteligente, routere și modemuri.
Consumatorii pot, de asemenea, în acest moment să verifice în aplicația Huawei Support costul de referință al pieselor de schimb. Cei care decid să viziteze personal un centru autorizat de service în această perioadă primesc dezinfectare gratuită produselor, în conformitate cu măsurile de igienă prevăzute de situația actuală.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz