BizRemote: UPDATE-Evenimentele culturale amânate sau anulate
Reading Time: 3 minuteUPDATE:
Conferința Mastering the Music Business suspendă ediția din acest an, programată în perioada 17-19 martie.
Anca Lupeș, fondatoarea conferinței, a spus: ”Guvernul României a restricționat adunările publice cu mai mult de 99 de persoane din cauza epidemiei Coronavirus. De asemenea, călătoriile internaționale devin imposibile spre și dinspre din ce în ce mai multe regiuni ale lumii. Luând în considerare siguranța tuturor și felul nedorit, dar totuși posibil, în care lucrurile pot evolua, ne vedem nevoiți să anulăm conferința și festivalul de showcase. Vă dorim tot binele și credem că, împreună, vom reuși să depășim această perioadă dificilă, fără precedent. Aveți grijă de voi, urmați regulile de prevenție promovate de autorități și să ne auzim cu bine!”.
Următoarea ediție a conferinței va avea loc în perioada 9-11 martie 2021!
Biletele cumpărate pentru anul acesta vor garanta accesul la #MMB2021. Cei care doresc să primească contravaloarea biletelor înapoi sunt rugați să acceseze www.iabilet.ro/anulare și să urmeze pașii indicați. Cei care au cumpărat biletele de pe ove.ro sunt rugați să trimită un email la ask @ 9masteringthemusicbusiness.ro cu subiectul “Refund” și cu biletul atașat și vor primi banii în același cont din care au făcut plata.
Conferința Mastering the Music Business este primul și cel mai mare eveniment profesional organizat în România pe teme de industrie muzicală. Evenimentul se adresează artiștilor, managerilor, agentiilor de booking, agențiilor de PR muzical și celorlalți reprezentanți ai industriei – tour manageri, avocați, promoteri, reprezentați ai label-urilor majore și independente. Conferința MMB a fost înființată în anul 2016 și este organizată de Asociația RAW Music.
Ştirea iniţială
Autoritățile au luat măsuri de prevenție legate de pandemia de coronavirus și astfel au fost anulate sau amânate manifestările culturale și artistice sub 100 de persoane, după ce, inițial, fuseseră interzise evenimentele cu peste 1000 de participanți.
Primul eveniment major anulat, după ce autoritățile au interzis organizarea adunărilor cu peste o mie de participanți din cauza coronavirusului, a fost Salonul Internațional de Carte Bookfest Timișoara, care era programat în perioada 12 – 15 martie.
În același timp, toate cele 14 teatre din subordinea Primăriei, Opera Comică pentru Copii, ARCUB, Sala Dalles, Muzeul Literaturii, Palatele Brâncovenești și alte instituții culturale din București și-au suspendat activitatea până pe 31 martie. Decizia a fost luată de către Primarul General al Capitalei, Gabriela Firea. Și alte evenimente au fost suspendate, inclusive concertele de la Sala Palatului.
Gala Premiilor Gopo, programată pentru data de 24 martie, la Teatrul Național ”I. L. Caragiale” din București se amână. Organizatorii promit să revină cu detalii imediat ce vor stabili noua dată de desfășurare a evenimentului.
Un alt eveniment cultural de marcă, Art Safari, a fost reprogramat pentru 11-20 septembrie 2020.
Ioana Ciocan, director general Art Safari București, spune: „Dată fiind recomandarea autorităților de a amâna evenimentele de mare capacitate, am luat decizia reprogramării Art Safari în toamna acestui an, ținând cont totodată de dimensiunea internațională a mult-îndrăgitului eveniment. Toate biletele și abonamentele achiziționate online până în acest moment vor fi valabile pentru perioada 11-20 septembrie 2020, nu este necesară schimbarea lor. Vă mulțumim celor care ne-ați fost alături și v-ați cumpărat deja biletele și abonamentele. Așteptăm să ne vedem cu toții, cu o mică întârziere, în septembrie! Urmărim îndeaproape situația globală și vă asigurăm că vom face tot ceea ce ține de noi ca cel mai mare eveniment dedicat artei din România să se desfășoare în condiții depline de siguranță.”
Nici festivalul Superscrieri nu se mai desfășoară pe 22-23 martie, iar Gala Superscrieri se va ține exclusiv online, la aceeași dată și oră la care era programată să înceapă, live pe Facebook. Tudor Mușat, gazda galei, va anunța live pe Facebook-ul Fundației Friends For Friends numele câștigătorilor acestei ediții, luni, 23 martie, începând cu ora 19:00. Cei care și-au cumpărat abonamente sau bilete la Festivalul Superscrieri prin Eventbook.ro vor primi automat rambursarea contravalorii biletelor și abonamentelor achiziționate și vor fi notificați și pe email. Până pe 23 martie, puteți citi cele 38 de materiale nominalizate la această ediție a premiilor și să votați preferatul pentru Premiul Superscrierea Cititorilor, aici.Restul evenimentelor din Festival vor fi reprogramate, în măsura posibilului.
Știrea se actualizează pe măsură ce primim informații legate de anularea sau amînarea evenimentelor artistice sau culturale.
Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.
Credit foto: ID 148768777 © Ded Mityay | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz