BizRemote: Cum poți recupera valoarea biletelor Wizz Air, după zborurile anulate
Reading Time: < 1 minutWizz Air nu returnează contravaloarea biletelor la zborurile anulate și anunță că nu mai primeşte cereri online de rambursare, funcţie pe care a dezactivat-o temporar.
Wizz Air a anunţat că, din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, a automatizat procesul de rambursare a clienţilor afectaţi, încărcând automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile WIZZ ale clienţilor săi.
Totodată, compania aeriană își va dezactiva temporar funcția de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă.
”Wizz Air dorește să-i asigure pe toți clienții săi că, chiar dacă ar putea dura mai mult decât de obicei, toate cererile vor fi gestionate și clienții vor fi eligibili pentru o rambursare pentru zborul sau zborurile anulate. În timp ce procesul automat de rambursare a banilor pentru agențiile de turism este dezvoltat cu prioritate mare, Wizz Air roagă agențiile de turism să contacteze centrul de apel al companiei aeriene”, precizează compania.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz