BizRemote. CGS angajează 450 de persoane, prin interviuri la distanță
Reading Time: 3 minuteComputer Generated Solutions România vizează creșterea echipei în următoarea perioadă cu 450 angajați noi pentru a susține proiectele aflate deja în desfășurare, dar și pe cele nou adăugate chiar și în contextul pandemiei de Coronavirus. De asemenea, compania desfășoară, în această perioadă, doar interviuri remote, fie prin telefon, fie utilizând platforme pentru video-conferință.
“Chiar și în această perioadă extrem de dificilă, în care multe industrii nu doar că nu mai recrutează, dar fac concedieri sau trimit personalul în șomaj tehnic, CGS România va continua angajările deoarece cererea de servicii de suport care vine spre noi este în creștere. Angajările le facem, în acest moment, în special pentru a integra contractele nou semnate în această perioadă, dar și ca urmare a lărgirii celor existente. Faptul că multe business-uri s-au mutat online, iar multe companii care au centre de suport în Asia – lovită puternic de situația de pandemie, face ca nevoia pentru serviciile de externalizare să crească. Drept urmare, suntem implicați în diverse proiecte de customer support, technical support, dar și back-office”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
De asemenea, Vladimir Sterescu a subliniat că, odată cu criza provocată de pandemia de Coronavirus, au fost preluate și se implementează deja proiecte noi. Acest lucru a fost determinat de faptul că unele piețe au avut de suferit în acest context, iar companiile care aveau externalizate anumite activități în aceste zone au fost nevoite să se reorienteze către alți furnizori cu care deja lucrau sau către unii noi din alte regiuni, una dintre acestea fiind România. Astfel, cele mai multe proiecte noi vin de la clienți ce aveau contracte de externalizare sau centre de suport în Filipine, India sau Nord-Vestul Africii, zone în care conexiunea la Internet este deficitară, iar implementarea unui sistem de telemuncă se poate realiza doar limitat. În acest moment, 80% din cei cca. 4.000 de angajați ai CGS România lucrează de acasă.
Condiții de angajare
Conform declarațiilor lui Vladimir Sterescu, în această perioadă compania este în căutare de angajați noi pentru poziții de specialiști, reprezentanți relații clienți, referenți financiari, dar și tehnicieni sau helpdesk cu abilități diverse.
De asemenea, aceste posturi presupun cunoașterea unei limbi străine, de la cele clasice: engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană, până la cele mai exotice cum ar fi olandeza, greaca sau poloneza.
Interviuri la distanță
Toate interviurile se realizează online prin intermediul unor platforme puse la dispoziție de site-urile de recrutare specifice, sau prin telefon ori alte platforme de video-conferință.
“Teoretic, realizarea de interviuri la distanță nu ne limitează prea mult. Recruiterii pot pune aceleași întrebări ca și până acum, însă lipsește interacțiunea față în față și este astfel redusă percepția pe care aceștia o pot avea despre personalitatea celor intervievați. Având în vedere că singurul element constant pe parcursul conversației este tonalitatea și cadența în exprimare a candidatului, acestea vor reprezenta fundamentul pe care recrutorul își va construi feedback-ul ulterior. De asemenea, acordăm o atenție sporită modului în care persoana intervievată își exprimă părerile despre colectivul în care a lucrat, experiența profesională anterioară și, pentru a ne adapta contextului actual, încercăm să suplinim lipsa interacțiunii fizice prin a aloca mai mult timp candidatului în cadrul interviului online. Dacă înainte acesta avea o durată medie de 15-20 de minute, acum timpul s-a dublat”, afirmă Vladimir Sterescu.
Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.
Cei 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din SUA sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz