Finanțe BizRemote by certSIGN

BizRemote: BRD oferă internet și mobile banking fără costuri, timp de trei luni

16 mart. 2020 < 1 min

BizRemote: BRD oferă internet și mobile banking fără costuri, timp de trei luni

Reading Time: < 1 minut

În contextul epidemiei de Covid-19, și pentru a sprijini măsurile de prevenție a răspândirii bolii, BRD Groupe Societe Generale oferă gratuit, timp de trei luni, serviciile de Internet și Mobile Banking. De asemenea, banca elimină toate costurile aferente tranzacțiilor realizate prin aceste instrumente, în mod necondiționat de folosirea sau achiziția unor pachete de produse.

Gratuitatea va dura până pe 16 iunie 2020, cu posibilitatea de a fi prelungită și ulterior acestei date. Ea se adresează clienților existenți, care folosesc deja sau aderă la serviciile de bancă la distanță în această perioadă, anunță banca.

Utilizatorii nu vor plăti comision lunar de administrare pentru serviciile de bancă la distanță, iar plățile interbancare în RON, precum și plățile SEPA în RON și EUR vor fi gratuite.

Subscrierea la serviciile de bancă la distanță se poate face prin intermediul contact center-ului BRD (021 302 6161 – accesibil din orice rețea, 0800 803 803 – Telverde în rețeaua Telekom sau *22622 – valabil în rețelele mobile Orange, Vodafone, Telekom și Digi Mobil).

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: