BizRemote: Banca Românească amână 2 luni plata ratelor
Reading Time: < 1 minutClienții persoane fizice de la Banca Românească pot beneficia de suspendarea temporară, de până la 2 luni, a plății ratelor datorate.
Pentru credite ipotecare, consum cu ipotecă, sau nevoi personale, pe baza solicitărilor clienților făcute prin call center la numărul de telefon 021 304 81 00, sau pe site-ul bancii, în secțiunea Asistență Clienți/ Solicitări (https://www.banca-romaneasca.ro/despre-noi/contact/solicitari/reclamatia-ta.html), plata ratelor poate fi amânată pentru una sau două luni. Acest lucru înseamnă că ratele nu vor deveni scadente în perioada solicitată, anunță reprezentanții băncii.
Pentru clienții care dețin unul dintre produsele “Card de credit MasterCard Standard” sau “Card de credit MasterCard Gold”, Banca Românească extinde automat, până pe 15 mai 2020, perioada de grație.
Măsurile sunt luate în contextul eforturilor depuse de întreaga comunitate din România și de către autorități pentru prevenirea infecției cu COVID-19 (coronavirus) și are în vedere limitarea deplasărilor clienților Banca Romanească în sucursale. Această facilitate este acordată tuturor clienților persoane fizice, indiferent de situația lor (nu doar celor aflați în auto-izolare la domiciliu sau în carantină), arată reprezentanții băncii.
Foto: © Endostock | Dreamstime.com
Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz