BizRemote: Aegon România trece la munca de acasă în perioada 16-31 martie
Reading Time: < 1 minutReprezentanții companiei de asigurări de viață Aegon România au luat decizia ca, de luni, 16 martie 2020, să funcționeze în sistemul de muncă de acasă, momentan până pe 31 martie, cu prelungire dacă situația o va impune.
„Depinde și de noi să contribuim, cu responsabilitate, la toate eforturile de limitare a răspândirii acestui nou virus. Ține de noi să îi protejăm pe cei dragi nouă, să avem grijă de noi și de toți românii”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
Toate operațiunile zilnice pentru administrarea a zeci de mii de asigurări de viață, contracte, telefoane de întâmpinare, comunicare și administrare pentru aproape un milion de pensii private, investiții, raportări, interviuri de angajare vor fi derulate online, de acasă, de către cei 150 de angajați ai Aegon România. Compania comunică acum cu clienții și prin newslettere dedicate.
Încă de la primele cazuri de COVID-19 apărute în China, grupul Aegon a decis stoparea deplasărilor de serviciu în zonele afectate. Pe măsură ce epidemia s-a extins, compania a anulat evenimente, a mutat toată comunicarea dintre țări în mediul online și a urmat toate protocoalele de prevenție instituite la nivelul țărilor din Grup.
Aegon România a instituit, la rândul său, un set cuprinzător de măsuri adecvate scenariilor de risc specifice unei epidemii. „Am reușit să ne mobilizăm rapid și să adaptăm sistemele noastre pentru munca de acasă, în primul rând pentru că am luat foarte în serios evenimentele mondiale legate de extinderea coronavirusului. Am pregătit scenarii și le-am testat pentru a fi gata să acționăm la nevoie”, a mai spus Sînziana Maioreanu.
Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz