BizRemote by certSIGN

BizRemote: Adobe România oferă 250 de dolari angajaților pentru achiziția de echipamente office pentru acasă

Reading Time: 2 minute

Cei aproape 700 de angajații Adobe România din București, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al companiei din Europa, lucrează de acasă începând cu 12 martie, pentru a limita expunerea la riscul de îmbolnăvire cu coronavirus.

Angajații au fost încurajați să ducă acasă orice echipament propriu de la birou (laptop, monitor, tastatură, mouse), astfel încât tranziția către home office să fie cât mai confortabilă. Toți angajații Adobe din Europa vor lucra de acasă până pe 12 aprilie, cu posibilitatea de prelungire în funcție de evoluția situației la nivel național și european.

În plus, pentru a spori confortul angajaților în perioada lucrului de acasă, Adobe oferă suport financiar în valoare de 250 de dolari alocată fiecărui angajat, pentru achiziția de echipamente office pentru acasă. Suma poate fi utilizată pentru electronice (căști, monitoare, echipamente pentru Internet, etc.), mobilier (birou, scaun pentru birou) sau abonamente la telefonie și internet și va fi rambursată integral angajaților de către companie.

„Sănătatea colegilor noștri este pe primul loc. În IT, avem avantajul că ne putem adapta relativ rapid la lucrul de acasă, iar colegii noștri din Adobe sunt oricum obișnuiti cu proceduri de lucru la distanță, pentru colaborarea cu colegii de pe alte meridiane. Începând de ieri, toți angajații Adobe România lucrează de acasă, biroul fiind închis. Până ieri au putut accesa biroul pentru a-și lua lucrurile personale sau pentru a prelua echipamente care să le susțină productivitatea și ergonomia biroului de acasă”, declară Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering.

Pentru o comunicare eficientă și muncă eficientă în echipă, angajații Adobe folosesc soluții digitale de videoconferință și mesagerie internă, care permit derularea după programul normal al întâlnirilor zilnice ale echipelor.

Mai mult, pentru a reduce disconfortul lipsei interacțiunilor directe, Adobe România a lansat #adobeasone, un hashtag sub care angajații sunt invitați să posteze pe rețelele sociale fotografii, video sau alte forme de conținut online despre biroul lor de acasă și cum decurg zilele lor de lucru de acasă.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

7 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

7 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

11 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

12 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

12 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

12 ore ago