Echipa Adobe România, implicată majoritar în cercetare și dezvoltare software pentru produse Adobe cu impact global, lucrează de acasă de la începutul lunii martie, pentru a reduce expunerea angajaților la riscul îmbolnăvirii cu coronavirus. După ce la anunțarea măsurii de work from home toți angajații au primit un fond de 250 dolari/persoană pentru echipamente office pentru acasă, recent fondul fiecărui angajat a fost extins cu încă 250 dolari/persoană.
Sprijinul financiar alocat fiecărui angajat a ajuns astfel la 500 de dolari/persoană, suma putând fi utilizată de angajați pentru orice echipamente sau produse care să le asigure confort în biroul de acasă, a declarat Cris Radu (foto), Site Leader Adobe România și VP of Engineering Digital Experience.
În cazul în care vor exista colegi sau membri ai famiilor lor afectați în mod direct de COVID-19, angajații Adobe pot primi 20 de zile suplimentare de concediu plătit.
Liber de Ziua Familiei
De asemenea, cei peste 700 angajați ai Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, au primit ziua de 15 mai liberă din partea companiei.
Ziua Internațională a Familiei, sărbătorită pe 15 mai, a fost declarată zi liberă la nivelul întregii companii în semn de mulțumire pentru dedicare și efortul colectiv de a menține performanța la cel mai înalt nivel în produsele dezvoltate în această perioadă dificilă.
În ultimele două luni, Adobe România a continuat recrutările, iar echipa din București s-a extins cu 25 colegi.
Măsura de a lucra de acasă continuă lunile următoare pentru toți angajații din România, pentru protecția lor și limitarea riscurilor de îmbolnăvire. Întâlnirile zilnice ale echipelor se desfășoară după programul normal, iar performanța angajaților se menține la un nivel foarte înalt, astfel că activitatea companiei se desfășoară fără impedimente.
Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…