fbpx

Program

19 Octombrie, 12:00 – 21:00

 

Aflată la cea de-a opta ediţie, Biz PR Awards 2018, conferinţa dedicată PR-ului şi comunicării digitale în era web-ului social, prezintă cele mai noi instrumente de lucru şi tehnologii pe care le au la dispoziţie profesioniştii din domeniu.
Află alături de cei mai buni specialişti din domeniu tendinţele care modelează PR-ul viitorului şi reperele care dau tonul schimbării!
Lansare Exclusivă – Studiu Biz şi Unlock Market Research despre industria de PR şi Top Agenţii de PR
O radiografie a industriei de PR din România ce ia în calcul atât indicatori de business, cât şi indicatori calitativi, rezultaţi din analiza aşteptărilor şi a percepţiilor pe care clienţii serviiciilor de PR le au faţă de agenţiile de comunicare cu care lucrează.

12:00 - 13:00

Înregistrarea participanţilor

Înregistrarea participanţilor

13:00 - 15:00

Noile provocări ale comunicării corporate de brand

Industria de comunicare a fost mereu în schimbare, de câțiva ani însă ritmul schimbărilor este mai alert ca oricând. Nu mai știm cum va arăta viitorul sau ce impact vor avea tehnologiile, știm doar că schimbările se întâmplă și organizațiile se vor confrunta cu noi provocări. Acest lucru influențează gestionarea relațiilor publice și a comunicării, iar profesioniștii din industrie, pentru a crea valoare și a demonstra importanța meseriei lor, trebuie să fie cu un pas înaintea vremurilor. Cum sunt implicați comunicatorii în aceste schimbări și care va fi, pe viitor, rolul lor?

Speakeri:

Crenguţa Roşu, Managing Partner, DC Communication
Eugen Secmerean, Group Account Manager, V+O Communication
Luiza Domnișoru, Director de Comunicare și CSR, Digi Communications
Ileana Badiu, Managing Partner, Wunderman
Anca Rancea, PR Consultant & Founder Blind Carbon Copy Communication
Răzvan Pascu, Consultant Marketing Turistic, Travel Communication România

15:00 - 15:30

Pauza de cafea

15:30 - 16:30

Dezbatere: ”Comunicare safe sau out of the box?”

Dezbaterea referitoare la comunicarea "safe” versus  comunucarea ”out of the box” - moderată de Nae Șovăială, director de training la Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică

Vom dezbate după regulile competițiilor de formal debate.

Ingrediente: o temă relevantă și pasionantă, două echipe bine pregătite să îi bombardeze pe ceilalți cu argumente și contra-argumente, un cronometru pentru fiecare discurs.

Echipa pro comunicare out of the box:

Tiberiu Mercurian, Director de marketing, Alpha Bank
Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez România
Alina Frîncu, Director Reduced Risk Products, Philip Morris

 

Echipa pro comunicare safe:

Cristina Hanganu, Communication & CSR Director, Lidl România
Diana Tănase, Director de marketing, Mastercard
Camelia Dragomirescu, Coatings Marketing Director, Policolor, Orgachim Group

16:30 - 17:00

Pauză de cafea

17:00 - 17:30

Data Driven Creativity: next big thing sau deja aici? Sesiune powered by Golin

”Data” + ”idee” poate fi vreodată = ”emoție”?

Cum putem aduce împreună datele și ideile astfel încât să construim campanii din ce în ce mai relevante, din ce în ce mai aplicate și personalizate până la individualizare, fără a pierde însă emoția, atât de necesară în relația dintre brand și consumator?  

Speaker:
Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin România
Silviu Antohe, Group Creative Director, MullenLowe
Mihai Costache, Group Creative Director, MullenLowe

17:30 - 18:00

CREATOLOGY. Sesiune powered by McCann PR România

Creatologia e ownership: de poveste, de unghi, de personaj. De rezultat

Lucrăm într-o industrie în care totul pleacă de la idee. Ideea este cea care legitimează acțiunile, dar ideologia este un set. Creatologia e o mișcare. E mai mult decât storytelling, pentru că vorbește și despre personaj. Despre cei care creează poveștile și unghiul din care aceste povești sunt trăite și împărtășite.

Ruxandra Vasilescu, Lavinia Chican, Horia Tecău, BRomania si Mihail Pautov vorbesc despre campanii pe care le-au dezvoltat împreună și despre punctele în care celebritatea sau expertiza într-un anumit domeniu devine un vector de influență. Influencerii, împreună cu agenția, sunt creatori de mesaj, iar influența e o consecință a conținutului - efectul. Cauzele le dezbatem împreună, concentrându-ne pe cele care produc un răspuns organic, autentic.

Speakeri:

Lavinia Chican, Senior Partner, McCann PR
Horia Tecău, jucător profesionist de tenis
BRomania, Entertainer
Ruxandra Vasilescu, Business Director McCann PR
Mihail Pautov, Medical Doctor & Health Influencer

18:00 - 19:00

Networking & Drinks by Jack Daniels

19:00 - 21:00

GALA BIZ PR AWARDS 2018

Lansarea studiului TOP PR România – Ediția a VI-a
Studiul este realizat de Biz și Unlock Market Research și analizează performanțele de business ale agențiilor de comunicare, precum și imaginea pe care acestea o au în rândul clienților care plătesc servicii de consultanță în comunicare.

BIZ PR AWARDS GALA 2018

În PR contează relevanţa. Contează eficienţa şi creativitatea. Contează oamenii şi experienţa. Contează rezultatele măsurate în premii, dar mai ales cele măsurate în performanţa de business.

Revista Biz şi Unlock Market Research au realizat un studiu despre industria de PR din România şi un top al agenţiilor, pe baza căruia îi premiem pe cei mai buni specialişti ai industriei româneşti de relaţii publice.

Premiile vor fi acordate astfel:

1. Premiul pentru notorietate în PR
2. Premiul pentru cea mai bună reputaţie în PR
3. Premiul pentru cea mai rapidă ascensiune
4. Premiul pentru performanţă financiară
5. Premiul pentru performanţă în PR
6. Premiul pentru creativitate în PR
7. Premiul de excelenţă în PR