Biz Analytics isi propune sa construiasca o comunitate si o baza de date cu principalii oameni de afaceri din marile orase ale tarii si sa vina, in urma sugestiilor si cerintelor din comunitati, cu subiecte, speakeri si companii menite sa sprijine si sa inspire dezvoltarea afacerilor locale.

  • 09:00 - 10:00 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR

    Inregistrarea participantilor

  • 10:00 - 12:00 Sesiunea 1 : It’s all about data

    Datele schimba afacerile / How data drives business

    Managerii si antreprenorii au azi la dispozitie o cantitate uriasa de date referitoare la businessul lor, dar identificarea celor relevante pare o sarcina titanica. Diferenta o fac tot mai mult sistemele de analiza a acestor date.

    Managerii au nevoie de un suport de decizie bazat pe Analytics astfel incat sa transforme datele structurate şi nestructurate, existente intr-o intreprindere, in informaţii concrete, utile si valoroase.

    Indiferent de domeniul de activitate, dimensiune sau forma de organizare, companiile colecteaza in timp volume mari de date, cu cele mai diverse formate. Din pacate, arhitecturile IT traditionale si infrastructurile existente in mod curent nu sunt gândite sa exploateze si sa proceseze rapid aceste date pentru a oferi utilizatorilor perspective in timp real asupra activitatii

    Speakeri:

    Daniel Pana, SAS - vezi prezentarea aici
    Tudor Galos, Microsoft - Growth Hacking with Smart Data

    Tech Marketing / Tech@Marketing

    Din ce in ce mai multe companii exploreaza tehnologii de ultima generatie astfel incat experientele consumatorilor sa devina mai personale, mai relevante si mai interesante ca niciodata. Afla cum tehnologia si marketingul conlucreaza pentru cele mai eficiente si de impact strategii de business ale momentului.

    Teme:

    Personalizarea experientelor de brand prin big data
    Cum transformi datele offline in strategii online
    Noi instrumente de masurare ale campaniilor in social media
    Noi metrici in marketing
    Impactul noilor tehnologii asupra universului de marketing
    Campanii de marketing mai inteligente care maximizează valoarea clientului prin segmentarea şi creearea de profiluri pentru clienţii care demonstrează caracteristici similare
    Analiza datelor despre client permite înţelegerea căror canale sunt cele mai indicate pentru cele mai bune rezultate.
    Generaţi scenarii tip „cel mai posibil de cumpărat” pe website în timp real, activaţi mesajele în timp real către reprezentanţa dvs. pentru a-l satisface pe client şi trimiteţi informaţii despre client către biroul marketing-produse pentru a asigura calitatea noilor oferte.

    Speakeri:

    Iulian Padurariu, Marks - What happens in a world of radical transparency, with data widely available? Could we create new business models based on data?
    Mugur Patrascu, Ileo - Indicatori de vanitate si indicatori relevanti ai succesului comunicarii de brand

  • 12:00 - 12:30 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 12.30 -13.30 Sesiunea 2 - Bun venit in lumea Analytics

    Workshop sustinut de SAS Romania

    Ce inseamna analytics si ce impact pot avea uneltele de profil asupra unui business?
    Predictive Analytics - Invatand din datele deja obtinute de-a lungul timpului, Analytics ii ofera managerului ceva mai mult decat rapoartele standard de business si previziuni de vanzari: previziuni specifice fiecarui consumator. Aceste previziuni cuprind toate canalele, atat online cat si offline, si prevad ce vor cumpara, viziona, raspunde la, transforma sau refuza consumatorii. Si daca poti sa prevezi aceste aspecte, detii controlul.
    Smart Communication - Departamentele IT sau cele financiare sunt bombardate constant cu cereri pentru analize ad-hoc si rapoarte conjuncturale. Orice intârziere in livrarea acestor informatii provoaca frustrari in rândul managerilor care aşteapta prea mult sau nu primesc deloc raspunsuri la intrebarile pe care si le pun sau situatiile pe care le analizeaza. In plus, tot mai multi decidenti si analisti doresc sa partajeze rapoartele prin e-mail sau dispozitive mobile precum tabletele iPad sau Android.
    Solutiile inovatoare de tipul Visual Analytics va permit sa explorati datele intr-un mod vizual, sa obtineti analize si sa intelegeti ce spun datele in realitate. Apoi puteti crea si livra rapoarte oricând veti dori, atât prin web cât si pe dispozitive mobile sau prin aplicatiile Microsoft Office.
    Provocarile Big Data. Pentru a obtine valoare din volumul tot mai mare de date pe care organizatia dvs l-a acumulat in timp, solutiile Visual Analytics ofera o interfata interactiva simplu de utilizat care combina functiile avansate de vizualizare a datelor cu tehnologia de ultima generatie in-memory.

    Speaker: Cristina Conti, Senior Business Solutions Manager Analytical Platform COE Presales, SAS

  • 13.30 - 14.30 Brunch & Networking

    Brunch & Networking

  • 14.30-15.00 Sesiune demo

    Sesiune demo