Biz World 2021: Business internațional la puterea a 5-a
Reading Time: 2 minuteCum a reușit o companie din Austria să construiască un business internațional puternic, cu baze proprii în cinci țări din regiune, printre care și România?
Biz descoperă povestea Maresi într-o ediție specială a Biz World, care ne poartă virtual în cele cinci țări unde compania are oameni care construiesc parteneriate bazate pe încredere și cresc cu pasiune brandurile din portofoliu.
Cinci țări, cinci piețe, cinci strategii adaptate local, dar unificate de un business născut în Austria care cucerește tot mai multe piețe din lume.
Maresi, compania care crește branduri
De peste 12 ani, Maresi Foodbroker își dezvoltă businessul din România distribuind și promovând branduri care ocupă poziții fruntașe pe segmentele pe care sunt prezente.
Harald Bock, General Manager al Maresi Foodbroker, spune că obiectivul pentru 2021 și pe termen lung rămâne ca businessul să crească prin fuziuni și achiziții care să aducă noi branduri sub umbrela companiei, pentru a le crește pe plan național și internațional – mai mult
Pregătiți pentru o nouă creștere
Pentru Maresi Austria, anul 2020 a fost unul de creștere cu două cifre, datorită poziției puternice pe piața alimentară locală care a beneficiat de pe urma schimbării obiceiurilor de consum în pandemie. Andreas Nentwich, CEO al Maresi Austria, spune că acum compania este pregătită să preia noi branduri internaționale și să le ajute să-și crească prezența în Austria și în Europa Centrală și de Est… mai mult
Leadership în era schimbării
Menținerea nivelului de motivare și loialitate al colegilor, adaptarea la schimbarea obiceiurilor de cumpărare ale consumatorilor și găsirea de noi modalități de a compensa pierderile din zona de HoReCa și turism sunt prioritățile din 2021 de pe agenda lui Peter Szemes, Managing Director al Maresi Ungaria… mai mult
Două piețe, o strategie comună
Pentru Pavel Mestanek, Managing Director al Maresi Cehia și Maresi Slovacia, coordonarea businessului Maresi din cele două țări vine cu provocări similare, dar și cu beneficiile aduse, mai ales în această perioadă, de gradul ridicat de digitalizare. Provocarea este acum extinderea pe noi canale de distribuție… mai mult
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz