În exclusivitate pentru România, revista Biz a fost invitată la premiera mondială a noului vârf de gamă Porsche Taycan, care are loc în aceste momente în Leipzig. Primele detalii și imagini despre noul model Porsche le veți putea găsi pe revistabiz.ro.
La ora 15, ora României, simultan în Germania, SUA și China, Porsche a anunțat în cadrul unui eveniment World Premiere că extinde gama de modele a sedanului său sport complet electric pentru a include Taycan Turbo GT și Taycan Turbo GT cu pachetul Weissach.
Acesta din urmă este construit pentru pistă și renunță la locurile din spate în favoarea unui raport putere-greutate și mai bun, menținînd același preț. La putere maximă, ambele modele pot livra mai mult de 1.100 PS1. Aceste mașini sport GT complet electrice ridică ștacheta în ceea ce privește dinamica de conducere. Un invertor de impulsuri mai puternic și mai eficient care utilizează carbură de siliciu ca material semiconductor este utilizat pe puntea spate.
Primele modele Taycan Turbo GT vor fi livrate clienților din această primăvară. Prețurile pentru Taycan Turbo GT și Taycan Turbo GT cu pachet Weissach încep în Germania de la 240.000 EUR, inclusiv TVA.
Înainte de a fi lansat oficial, noul Taycan Turbo GT cu pachet Weissach stabilește un record mondial, după ce a câștigat titlul de cea mai rapidă mașină electrică de serie la Weathertech Raceway Laguna Seca, în California, pe 23 februarie 2024. Cu un timp de 1: 27.87 min., șoferul de dezvoltare Porsche, Lars Kern, a făcut o tură mai rapidă decât orice alt șofer înainte cu o mașină electrică omologata pentru drum.
O versiune de pre-producție a aceluiași model nou a stabilit un record de clasă și pe Nürburgring, având la volan pe Lars Kern. Taycan Turbo GT a înregistrat un timp pe tur de 7:07.55 min. pe Nordschleife, cu 26 de secunde mai rapid decât a înregistrat Kern pentru ultimul său tur record într-un sedan Taycan Turbo S Sport echipat cu pachetul de performanță, în august 2022. Acest timp reprezintă, de asemenea, recordul actual pentru mașinile electrice de serie și de asemenea, face din Turbo GT cel mai rapid model cu patru uși dintre orice tip de grup motopropulsor de pe Nürburgring.
„Cele două recorduri din Laguna Seca și de pe Nordschleife arată ce potențial mare de pistă există în Taycan”, a transmis vicepreședintele Kevin Giek, de pe scena Porsche World Premiere.
„Pentru a-ți demonstra curajul pe pistă, nu este suficient să ai pur și simplu cât mai multă putere posibil. Pachetul general de accelerare și frânare, aderență în viraje, aerodinamică, stabilitate și reglaj fin trebuie să fie corect. În special în Taycan Turbo GT și Taycan Turbo GT cu pachet Weissach, inginerii noștri au reușit acest lucru într-un mod absolut uimitor. Au făcut deja o treabă grozavă cu modelele Taycan existente recent actualizate, dar noile noastre mașini ridică din nou în mod clar ștacheta și mai sus în ceea ce privește dinamica de condus.”
Cum pot antreprenorii români să se folosească de infrastructura și serviciile eMAG pentru a-și extinde afacerile din domeniul retail la…
Explorarea unei noi evoluții în carieră și dedicarea a cât mai mult timp dezvoltării personale sunt prioritățile Generației Z (Zoomers),…
Zeci de companii vor pune la dispoziție mii de locuri de muncă destinate comunității cu dizabilități în cadrul primei ediții…
Ploile din ultimle zile au provocat inundații nu doar în România, dar și în mare parte din Europa. Dunărea este…
O echipă de patru români a lansat Motric Recovery, aplicație care înglobează trei divizii esențiale de business (fitness & sport,…
Ca urmare a inundațiilor de săptămâna trecută din zona Moldovei și a Dobrogei, până în acest moment au fost deja…