Topuri & Studii MarComm

Biz a lansat, împreună cu Unlock Market Research, Noul Val BrandRO, topul brandurilor românești tinere

2 oct. 2023 2 min

Biz a lansat, împreună cu Unlock Market Research, Noul Val BrandRO, topul brandurilor românești tinere

Reading Time: 2 minute

În cadrul evenimentului BrandRO 2023, Biz a lansat, cu ajutorul Unlock Market Research, pentru prima dată de când prezintă topul celor mai puternice branduri românești, o cercetare în premieră: Noul val BrandRO.

Este vorba despre un clasament al brandurilor românești tinere, lansate în urmă cu maxim zece ani, dar care s-au impus deja în rândul multor consumatori.

”Noul val BrandRo pune în prim plan businessuri românești crescute în ultimii zece ani si arată cât de dinamică este piața. Unele nume din top, pe care-l veți regăsi integral în numărul din octombrie al revistei Biz, arată că niciun jucător nu ar trebui ignorat. Mai mult, si cei cu resurse limitate sau de pe piețe ultra-nișate reușesc să-și consolideze o imagine națională de branduri puternice.”

Gabriel Bârligă, redactor șef Biz

Noul Val BrandRO

Topul Brandurilor Românești Tinere este condus de Tazz, urmat de Lăptăria cu Caimac și 5 to go. Clasamentul realizat de Unlock, care include 30 de nume noi, cuprinde mai ales branduri din zona de produse alimentare, servicii, festivaluri, apă și băuturi răcoritoare, bere, retail și fashion.

Top 10 branduri tinere

„Mulți ani ne-am bazat pe noroc pentru a obține excelența. Dar cu o floare nu se face primăvară. Acum, puterea vine din consistență și susținere pentru atingerea potențialului maxim al fiecaruia. Excelența înseamnă educatie și susținere. Avem nevoie de multe branduri românești puternice la toate nivelurile, iar brandurile tinere vin cu o efervescență și idei noi care pot schimba lumea în jurul lor.”

Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research

Potrivit analizei realizat de Unlock, brandurile noi românești sunt considerate agile, flexibile, curajoase, cu idei noi și inovatoare, în armonie cu lumea, efervescente. Mai mult, consumatorii cred că brandurile noi românești sunt „efervescente” și își asumă riscuri, prin comparație cu cele vechi văzute mai puțin agile, rezervate, constante, disciplinate și adaptate.

Topul a fost realizat cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling), prin 300 de interviuri online realizate pe un eșantion reprezentativ pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani din București.

Ilustrație: 133672511 © Natanael Alfredo Nemanita Ginting – Dreamstime.com

Array

Articole pe aceeași temă: