fbpx
CompaniiIMM

Spațiile de coworking ale Impact Hub Bucharest se redeschid pe 18 mai, adaptate la noua realitate

Scris de Gabriel Barliga
Spațiile de coworking ale Impact Hub Bucharest se redeschid pe 18 mai, adaptate la noua realitate

Impact Hub reia, începând de luni, 18 mai, activitatea în toate cele trei locații din București – Impact Hub Universitate, Impact Hub Timpuri Noi și Impact Hub Floreasca.

Acestea vor fi deschise permanent, ca și până acum, fiind disponibile pentru vizitatori de luni până vineri, în intervalul orar 9-18. Membrii comunității Impact Hub vor avea acces la spații de lucru sigure și la servicii care să le ofere confort în business, în conformitate cu regulile stabilite de autorități.

Noile birouri au aceleași spații generoase, însă numărul stațiilor de lucru a fost redus, pentru a respecta distanță fizică recomandată.

Printre măsurile implementate pentru a crește nivelul de securitate și confort se numără:

  • Acces sigur în clădire prin sisteme de check-in și de screening obligatorii la intrarea în spații;
  • Dispozitive cu produse pentru dezinfectare a mâinilor instalate în punctele cele mai expuse traficului;
  • Distanță minimă între birouri de 1,5 metri;
  • Curățarea frecventă a spațiilor și dezinfectarea completă a biroului în fiecare săptamână;
  • Introducerea elementelor touch-free în spațiile de birou si de socializare pentru a reduce cât mai mult contactele multiple.

Impact Hub Bucharest a implementat o serie de măsuri în sprijinul antreprenorilor și a companiilor, pentru a le scăpa de poveri administrative și a le ajuta să-și eficientizeze businessul:

  • O mai mare flexibilitate a duratei contractuale pentru clienți: fără durată minimă în cazul abonamentelor individuale în zonele de open space; durată de minimum 1 an în cazul contractelor pentru birouri private;
  • O mai mare flexibilitate a tipului de abonament: “plătești ce consumi”, ceea ce permite o planificare mai ușoară a activității, a numărului de ore și de oameni, și o eficientizare a costului;
  • Gestionarea problemelor administrative prin facturi lunare, implementarea de costuri fixe cu toate serviciile necesare incluse.
Publicat la data de: 15-05-2020