fbpx
Tehnologie

Retail fără angajați: soluții self-service și self-checkout pentru canale alternative de vânzare

Scris de Alexandru Radescu
Retail fără angajați: soluții self-service și self-checkout pentru canale alternative de vânzare

Diminuarea puternică a spațiilor comerciale deschise ca urmare a măsurilor de protejare a angajaților și clienților, determină comercianții să dezvolte canale alternative de vânzare, precum multiplicarea sau crearea de noi puncte de prezență adaptate la situația curentă.

Iată două soluții pentru retailerii care doresc să facă față crizei COVID-19 păstrând prezența fizică:

Self-service: prin intermediul acestora, clienților le este prezentat întreg portofoliul de produse, iar ofertele pot fi complementate cu servicii adiționale precum reîncărcarea electronică, plata facturilor și asigurărilor și multe altele.

Self-checkout: asociate sau nu cu lockere, aceste soluții vin cu procese optimizate, scăderea costurilor asociate și flexibilitate oferită clienților.

Symphopay, împreună cu subsidiara locală a grupului austriac Kapsch și mai multe bănci partenere, au dezvoltat o soluție integrată ce poate fi implementată în aproape orice scenariu de business care presupune plata neasistată a serviciilor/produselor oferite de către comercianți.

“Dacă până acum comerțul însemna închirierea și amenajarea unui spațiu operat de către o echipă de oameni și încărcat cu stocuri de produse, putem spune că azi, datorită tehnologiei, putem deschide puncte de prezență și/sau oferi servicii adiționale în formule mult mai compacte, scalabile și flexibile. La fel cum comerțul online a extins
afacerile în ultimii 15 ani, la fel putem spune că, de acum, punctele de vânzare de tip kiosk sau self-service vor crește vânzările la costuri mult mai mici”, spune Daniel Nicolescu (foto), CEO Symphopay.

Terminalele de plată propuse de Kapsch sunt integrate funcțional cu platforma Symphopay, beneficiind și de flexibilitatea sistemului de operare Android care adaugă în plus un ecran touchscreen și extinde astfel funcționalitățile legate de operarea vânzărilor, fiind astfel pregătite să răspundă unor multitudini de nevoi de servicii în regim self-service.

Soluțiile de plată multi-bancă, self-service, self-check-out Symphopay sunt deja prezente în showroom-urile eMAG. În colaborare cu Banca Transilvania și Alpha Bank, acestea sunt oferite clienților care optează pentru utilizarea automatelor Priority Pay, timpul de efectuare a plății și obținere a dispoziției de ridicare a produselor
micșorându-se la o medie de 20 de secunde.

Foto: Dreamstime.com

Publicat la data de: 25-03-2020