fbpx
IMM

Curs de imagine pentru afaceri antreprenoriale din România

Scris de Loredana Săndulescu
Curs de imagine pentru afaceri antreprenoriale din România

Agenţia de marketing şi PR Positive Communication lansează Rise Up. Este vorba despre un  curs de imagine pentru afaceri antreprenoriale din România, care începe la data de 19 iunie 2020 şi se adresează atât antreprenorilor care deţin o afacere la început de drum, cât şi celor care au în plan să îşi lanseze afacerea personală.

Cursul se va desfășura online, pe platforma zoom, timp de 5 luni (5 module de curs şi 6 întâlniri de lucru) și  acoperă etapele esenţiale în pregătirea lansării unei afaceri, produs sau serviciu: cercetare de piaţă, definirea ofertei (produselor şi preţurilor), crearea imaginii brandului și a instrumentelor de comunicare, stabilirea strategiei de vânzări, marketing şi PR, lansare şi follow-up lansare. După fiecare modul, antreprenorii au o întâlnire de lucru în care primesc feedback din partea echipei Positive Communication la temele pe care le au de implementat în etapa respectivă a cursului.

“Primim foarte multe solicitări de la antreprenori aflaţi la început de drum, care au idei extraordinare de business, dar nu au experienţa de branding, marketing şi PR pentru a-şi lansa corect afacerea încă de la început. Şi, de multe ori, bugetul necesar pentru a angaja o agenţie de comunicare nu este sustenabil în planul lor de afaceri. Situaţia curentă a pandemiei globale şi studiile recente care arată că 1 din 2 start-uri nu supravieţuieşte în primul an (Barometrul afacerilor de tip start-up, lansat de EY România, în 2019), ne-au mobilizat să oferim procesul dezvoltat de noi unui număr cât mai mare de antreprenori. Cursul de imagine Rise Up a luat naştere din dorinţa de a susţine cât mai multe afaceri cu potenţial să aibă succes”, explică Ludmila Tones, Managing Partner al Positive Communication.

“În 15 ani de carieră, am trecut de la a fi angajată într-o poziţie de top în una dintre cele mai importante agenții de PR din România, unde eram implicată în gestionarea imaginii unor companii multinaţionale precum Coca-Cola România, McDonald’s România etc., la a fi antreprenor, în serviciul antreprenorilor. În cadrul agenţiei Positive Communication, împreună cu partenera mea de bussiness, sora mea Gabriela Ţoneş, am dezvoltat un pachet integrat de servicii prin care compensăm lipsa echipelor multidisciplinare, pe care companiile multinaţionale cu care eram obişnuită să lucrez le au, dar pe care antreprenorii nu și le pot permite la început de business”, adaugă Ludmila Tones.

Metoda dezvoltată de Positive Communication integrează consultanţa de branding, vânzări, marketing şi PR şi a fost testată şi rafinată continuu timp de 5 ani, în lucru cu antreprenori din diferite sectoare, cu afaceri aflate în stadii de dezvoltare diferite. Printre clienţii agenției se regăsesc Alesonor, dezvoltatorul complexului rezidenţial verde de lux Amber Gardens, Grace Couture Cakes, primul business de cofetărie couture din România, Avra Aesthetic Institute, institut de servicii estetice noninvazive. Agenția a contribuit de-a lungul timpului prin serviciile oferite la crearea pieței și cererii de case verzi din România, la crearea pieței și cererii de sporturi extreme, dezvoltând și implementând strategia de marketing și comunicare pentru centrul de parașutism TNT Brothers timp de 9 ani, precum și la dezvoltarea internațioanală a brandului Rhea Costa timp de 9 ani.

Foto:  © Flynt | Dreamstime.com 

Publicat la data de: 04-06-2020