fbpx


Leadership Sustenabil

Ce pot face și ce NU pot face brandurile acum

Scris de Loredana Săndulescu
Ce pot face și ce NU pot face brandurile acum

Brandurile trebuie să aibă în primul rând grijă de sănătatea angajaților lor, să sprijinire spitalele și autoritățile în demersal de limitare a răspândirii virusului, sunt de părere cei chestionați în primul barometru Kantar despre evoluția Covid-19.

78% dintre companii spun că au grijă de sănătatea echipelor și 62% au implementat programe de lucru flexibile, arată același studio.

Oamenii nu se așteaptă ca brandurile să-și oprească acțiunile de promovare, doar 8% dintre cei chestionați consideră că brandurile ar trebui să pună punct pentru o vreme acțiunilor de promovare. 

În cazul în care brandurile decid să renunțe la publicitate pentru a reduce costurile, efectele nu ar întârzia să apară. Kantar estimează că o absență de 6 luni de pe TV ar putea diminua cu 39% awareness-ul acestora, ceea ce ar amâna și mai mult perioada de recuperare economică după pandemie.

Pentru brandurile care-și continuă promovarea, majoritatea consumatorilor chestionați de Kantar se așteaptă ca acestea să se implice în societate. Oamenii vorbesc despre cum brandurile ar trebui să se facă utile în contextul noii realități (77%), să ofere informații despre eforturile lor de a face față situației (75%). De asemenea, oamenii se așteptă ca brandurile să aibă un ton calm și liniștitor (70%).

Ce NU trebuie să facă brandurile acum?

  • Să nu exploateze criza coronavirusului ca să se promoveze (75%) 
  • Să evite umorul, cred 40% dintre cei chestionați.

Studiul Kantar a fost efectuat pe un eșantion de peste 25.000 de persoane din 30 de țări ale lumii.

Foto: © Maryreshetnyak1 | Dreamstime.com

Publicat la data de: 29-03-2020