fbpx
IMMTehnologie

Cum monitorizezi angajații care lucrează de la distanță

Scris de Loredana Săndulescu
Cum monitorizezi angajații care lucrează de la distanță

Știați că puteți monitoriza orele de lucru ale angajaților fără ca ei să fie prezenți fizic în companie? PontajOK este o astfel de aplicație de monitorizare și este oferită gratuit  antreprenorilor de către compania de IT Elysian Software.

Cu ajutorul acestei aplicații, userii se pot sincroniza chiar dacă nu sunt fizic împreună, pot genera rapid rapoarte de activitate şi vedea cu exactitate cine, unde şi ce lucrează. Astfel pot fi evaluate activitățile zilnice desfășurate de angajații companiei și se pot identifica timpii morți sau efectua evaluări ale angajaților mult mai ușor.

Aplicația PontajOK este disponibilă pe orice platformă mobilă. În plus, facilitatea de bază funcționează și pe telefoane non-smart. De pe un telefon non-smart (feature phone) se comunică prin SMS anumite acțiuni și platforma va gestiona aceste inputuri transformându-le în date utile și conforme.

Angajații se pot ponta, pot motiva incidente ad-hoc, pot înregistra cereri de concediu sau ore suplimentare ori să înregistreze solicitări operaționale (task manager).

În aplicația PontajOK sunt înregistrate în prezent peste 120 de firme. Angajatorii provin din diverse domenii precum: servicii, distribuție, IT, publishing, facility management, agricultură, industrie, pază și securitate.

Există trei tipuri de roluri pentru utilizatori, în aplicația PontajOK: administrator, supervizor și angajat.

Administratorul (sau orice reprezentant al angajatorului) este cel care creează contul de companie în cadrul platformei. Odată creat contul companiei, administratorul identifică cu ajutorul adreselor de email angajații, iar aceștia primesc o invitație prin intermediul căreia se loghează în aplicație. Supervizorii se ocupă de gestionarea task-urilor angajaților și de aprobarea/validarea timpului de lucru.

Foto: © Fizkes | Dreamstime.com

Publicat la data de: 30-03-2020