Biz lansează „Antreprenori Cu Impact Social”
Reading Time: < 1 minutRevista Biz a lansat, împreună cu Chivas The Venture, un nou proiect editorial – Antreprenori cu Impact Social. Ghidul reunește oamenii care și-au pus cunoștințele de business în slujba comunității și dezvoltă afaceri care fac bine.
Ghidul cuprinde opinii despre impactul antreprenoriatului social în România, principalele inițiative din domeniu, cum găsești finanțare pentru un astfel de business, precum și prezentarea celor mai importante companii pe această nișă.
Businessurile își ating potențialul maxim atunci când își împart succesul cu societatea. Inițiativele antreprenoriale cu impact social fac un pas în plus și pune în prim plan comunitatea, creează slujbe și oportunități de angajare și training pentru persoane defavorizate, inovează și realizează noi bunuri și servicii pentru nevoi sociale neacoperite de societate.
Ghidul îi aduce în prim-plan pe oamenii care se află în spatele celor mai puternice proiecte de antreprenoriat cu impact social. „Sunt afaceri pentru care profitul nu este scopul principal, ci este mijlocul de a ajuta și dezvolta comunitatea în care își desfășoară activitatea. Impactul social al acestor businessuri se traduce în locuri de muncă și oportunități de angajare și training pentru persoane defavorizate, dar în același timp, ele inovează și realizează noi bunuri și servicii pentru nevoi sociale neacoperite de societate”, a declarat Marta Ușurelu, redactor-șef Biz.
Antreprenoriatul social înseamnă a face business nu pentru profit, ci pentru impact pozitiv și rezolvarea unor probleme sociale. Afacerile sociale creează locuri de muncă și sunt o soluție pentru dezvoltarea pe termen lung a comunităților. Ingeniozitatea acestor antreprenori este dublată de pasiunea cu care se implică în viața comunității, punându-și succesul în slujba celor din jur.
Ghidul „Antreprenori cu Impact Social” poate fi comandat aici .
Costul de achiziție este 50 lei (TVA inclus).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz