Biz Italia: Ariston înseamnă evoluție tehnologică și creativă
Reading Time: 2 minuteCompania italiană Ariston, producător al centralelor termice de renume mondială, folosește cele mai noi cuceriri ale tehnologiei moderne, dar merge dincolo de granițele stricte ale aspectelor tehnice și funcționale, investind resurse pentru soluții inovatoare și sustenabile. Iar din punct de vedere al designului produselor, acestea se disting prin calitatea de a putea fi integrate în orice ambient.
Planurile de business ale producătorului italian pentru al 92-lea an al existenței sale sunt centrate pe menținerea celor mai înalte standarde de calitate și produse bazate pe soluții inteligente, tehnologie de top și conectivitate.
”Pandemia a accelerat unele tendințe pe care le simțeam deja de câțiva ani, acum se simte mult mai puternic apetitul clienților pentru soluții inteligente, bazate pe tehnologie de top și conectivitate, acestea oferind un nivel crescut de confort și de satisfacție”, ne-a declarat Cătălin Drăguleanu, Senior Director Ariston România, într-un interviu exclusiv pentru proiectul BIZ Italia.
Din această perspectivă, compania are un portofoliu extins de produse de cea mai înaltă calitate, fie că este vorba despre centrale termice, sub brandurile Ariston, Chaffoteaux și Elco, boilerele electrice, aparate de aer condiționat, sisteme solare și pompe de căldură.
Interesul a crescut pentru produse care încorporează tehnologie performantă și folosesc energie regenerabilă, precum pompele de căldură. Având în portofoliu produse destinate unei game largi de consumatori, avem privilegiul să observăm integrat trendurile, iar acestea arată că ne îndreptăm către soluţii complexe şi tehnologii din ce în ce mai prietenoase cu mediul”, adaugă Senior Director-ul Ariston România.
Ariston prețuiește casa ca centru al familiei, așa că este de înțeles preocuparea companiei cafiecare componentă să fie sigură și de încredere, că fiecare produs să poată fi configurat pentru nevoile fiecărei familii, să arate bine chiar și în cel mai elegant cadru. Tocmai în această idee, Ariston are o colaborare de mai bine de 10 ani cu designerul Umberto Palermo, care a dus designul industrial pe o nouă treaptă: aceea a integrării produselor Ariston în ambientul locuinței ca adevărate piese de mobilier.
Scurtă istorie Ariston
- 1930 – Aristide Merloni înființează compania Industrie Merloni în provincia Ancona din Italia
- 1960 – Marca Ariston este lansată și începe producția de încălzitoare electrice de apă
- 1980 – Ariston începe producția de centrale termice și își consolidează poziția și în Europa de Vest
- 1990 – Ariston se extinde în China şi Rusia
- 2000 – Se lansează cu succes noul model de pompă de căldură, care marchează intrarea pe piața tehnologiilor inovatoare și sustenabile de încălzire
- 2016 – Datorită aplicației Ariston NET, îți poți controla produsele Ariston de oriunde te-ai afla prin intermediul smartphone-ului.
- Ariston este lider în implementarea de tehnologii de ultimă oră pentru o casă inteligentă
Cifrele Ariston
- 1.7 miliarde euro vânzări anuale
- 89% din vânzări provin de la subsidiarele din afara Italiei
- 7,5 milioane produse vândute în peste 150 țări
- 7.400 angajați
- 84% din pozițiile de conducere sunt deținute de manageri locali
În România, Ariston desfășoară constant programe de responsabilitate socială, fiind una dintre companiile cel mai puternic implicate în astfel de acțiuni și programe în cadrul industriei în care activează. Platforma extinsă de programe sociale Ariston pentru comunitate pornește de la misiunea globală a companiei de a duce confortul acolo unde este nevoie, oferind astfel o contribuție reală, pozitivă în comunitățile în care activează. Viziunea companiei pentru viitor se bazează pe cuvintele cheie sustenabilitate, confort și accesibilitate.
Detalii interesante despre cum realizează toate acestea, citiți în numărul special Biz, realizat integral de către echipa de jurnaliști Biz în Italia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz