Good News

Biz Good News: Globalworth oferă 12.000 mp din portofoliul din România și Polonia pentru refugiații din Ucraina și pentru depozitarea donațiilor

Reading Time: < 1 minut

Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est, susține eforturile de ajutor umanitar cauzate de războiul din Ucraina, oferind 12.000 de metri pătrați din portofoliul din România și Polonia, sub motto-ul SPACE FOR UKRAINE.

Spațiile vor fi utilizate pentru a găzdui refugiați și a oferi suportul logistic aferent, precum și pentru depunerea și sortarea donațiilor. Acestea vor fi operate de autorități locale precum Primăriile orașelor București și Varșovia și ONG-uri ca Fundația Crucea Roșie sau Geeks For Democracy.

Ce spații pune la dispoziție de Globalworth

În România, Globalworth oferă două etaje în clădirea de birouri BOB din București care pot găzdui până la 700 de refugiați și un spațiu logistic în Chitila Logistics Hub, unde donațiile vor fi stocate și sortate înainte de a ajunge la cei care au nevoie.

În Polonia, clădirea de birouri Warta Tower va găzdui până la 500 de refugiați.

„Criza umanitară în creștere din Ucraina, cu milioane de refugiați care trec granițele românești și poloneze, este o adevărată tragedie care necesită acțiuni semnificative. La Globalworth, noi am fost mereu alături de cei care au avut nevoie de ajutor și nu ar putea fi altfel acum, mai ales că această criză de neimaginat continuă să se desfășoare. Furnizarea de adăpost pentru refugiați și depozitarea alimentelor și proviziilor medicale reprezintă primul pas în eforturile noastre de sprijin umanitar, dar pe măsură ce nevoile celor afectați se schimbă, continuăm să analizăm diferite moduri în care putem ajuta. Sperăm ca o rezoluție de pace să fie atinsă cât mai curând posibil”

Dimitris Raptis, CEO Globalworth Group
Gabriel Barliga

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

10 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

10 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

12 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

15 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

15 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

17 ore ago