Biz 25 ani

Biz 25 ani: Valentina Vesler – Valvis Holding

Reading Time: < 1 minut

Pentru mine succesul este o consecință a unei munci bine făcute. Nu este un obiectiv în sine. E ceea ce culegi după ce ai semănat.

Biz 25 ani: Valentina Vesler, director de comunicare și PR, Valvis Holding

Valentina Vesler este Director de Comunicare și PR la Valvis Holding, cu aproape 25 de ani de experiență în comunicare, relații publice și publicitate. A contribuit la dezvoltarea brandurilor Dorna și LaDorna, iar în prezent coordonează comunicarea integrată pentru AQUA Carpatica și Domeniile Sâmburești. Alături de echipa sa, dezvoltă campanii complexe și îndrăznețe, utilizând publicitatea cross-channel și adaptând mesajul la nevoile brandurilor.

Este mereu în căutarea inovației, integrității și deontologiei în comunicare, încercând să găsească echilibrul perfect între principiile clasice și creativitatea necesară în industria de astăzi. Valentina este și doctorand la Universitatea din București, în al treilea an, și profesor asociat pentru masteranzii de la secția de comunicare și expertiză în publicitate.

***

Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!

Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.

În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.

Team

Recent Posts

ETi International: Performanță cu zâmbetul pe buze

Beatrice Chiș, Executive Marketing Director la ETi International, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…

24 de minute ago

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…

34 de minute ago

Gebrüder Weiss inaugurează cel de-al doilea hub logistic din apropierea Capitalei. Investiții de peste 20 de milioane de euro

Compania internațională de transport și logistică Gebrüder Weiss și-a extins rețeaua de terminale logistice din România În sud-estul Bucureștiului, în…

39 de minute ago

Salvați Copiii România mobilizează un fond de urgență pentru intervențiile umanitare în localitățile afectate de inundații

Organizația Salvați Copiii România anunță mobilizarea unui fond de urgență pentru intervențiile umanitare imediate în localitățile afectate sever de inundații.…

o oră ago

Creat pentru a face bine

Nu multe inițiative au ca principală misiune să facă bine, dar cele existente au puterea de a produce schimbări profunde…

o oră ago

Tinerii care încearcă să devină avocați fac pregătiri suplimentare pentru examenul de admitere în Barou

Mii de tineri care doresc să intre în profesia de avocat urmează să susțină examenul de admitere în Barou pe…

2 ore ago