Biz 25 ani: Teodora Juravle – Electrolux România
Reading Time: 2 minuteSuccesul înseamnă să ai îndrăzneala să-ți urmezi visele, înseamnă să ajungi să fii concurent cu tine însuți și să ai un impact pozitiv asupra celorlalți.
Biz 25 ani: Teodora Juravle, director de marketing – Electrolux România
Teodora (Juravle) Mărăcineanu lucrează de peste 20 ani în industria de marketing și comunicare, având o experiență bogată în diferite arii de activitate precum electro-IT, retail și FMCG (din poziția de Marketing Director la Electrolux Romania, Vel Pitar Grup și Carrefour Romania), dar și în servicii financiare, industria auto sau cea de energie (din rolul de Client Service în cadrul agențiilor de advertising).
În rolul actual la Electrolux România, Teodora este responsabilă de construirea brandului Electrolux pe toate canalele de comunicare, cu focus pe experiența oferită consumatorilor, pe digital și e-commerce. Ca urmare a unei recente extinderi de responsabilități la nivel regional, Teodora are în vedere și dezvoltarea ariei CDI (Consumer Direct Interaction), cu obiectivul de a crea experiențe de brand memorabile de-a lungul tuturor interacțiunilor pe care le au consumatorii în procesul de cumpărare.
Teodora Mărăcineanu este licențiată in Psihologie, având master în marketing internațional și EMBA în management general la ASEBUSS Kenessaw State University.
***
Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!
Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.
În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz