Echilibrul dintre cel financiar și cel personal. Livrăm 200% atunci când vorbim despre proiectele agenției dar sa avem și timp pentru noi înșine și pentru cei dragi și pentru sănătatea noastră mentală.
Biz 25 ani: Ruxandra Micșunescu, fondatoarea Line Agency
Ruxandra Micușnescu este fondatoarea Line Agency, o agenție de comunicare și marketing, cu o vastă experiență în industria internațională a luxului. A studiat la École Hôtelière de Lausanne și a lucrat pentru branduri de renume precum Cartier și Montblanc în cadrul Richemont.
Ruxandra promovează modestia și naturalețea ca esența luxului autentic, valorificând lecțiile învățate despre „old money” și „new money”. După experiențele internaționale, s-a întors în România pentru a-și pune expertiza în slujba proiectelor locale.
***
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…