Biz 25 ani: Rucsandra Hurezeanu – Ivatherm
Reading Time: 2 minuteSuccesul este subiectiv și personal. Pentru mine succes înseamnă construcția acestui brand de 19 ani, un brand competitiv internațional, vândut și prezent pe 18 piețe. Succesul înseamnă o rată de retenție a angajaților mult peste medie și mulți pacienți fericiți.
Biz 25 ani: Rucsandra Hurezeanu, CEO & founder – Ivatherm
Rucsandra Hurezeanu a fost dintotdeauna pasionată de cosmetice, încă de pe vremea când mama ei își prepara în farmacie propriile creme.
Studiază medicina, face un doctorat în boli infecțioase și urmează un program de MBA la ESCP Franța și apoi un EMBA la ASSEBUS România. După o experiență de 7 ani în industria farmaceutică în marketing și vânzări, în 2005 creează primul brand de dermocosmetice din România – Ivatherm, recomandat de medicii dermatologi și vândut exclusiv în farmacii.
Preocupată de faptul că 50% din populație suferă de alergii și piele sensibilă din cauza poluării, stresului și alimentației, în 2005 creează primul brand românesc de dermocosmetice dedicat pielii sensibile – Ivatherm.
Descoperă Apa Termală Herculane, care datorită unei mineralizări unice se dovedește a fi calmantă și antiiritantă pentru piele. Combinând cocktailuri de ingrediente active inovatoare și Apa Termala Herculane, împreună cu cercetători chimiști și medici din Franța și din România creează produse eficiente și sigure ce tratează acneea, rozaceea, atopia sau pielea sensibilă.
Ivatherm este astăzi în primii 5 jucători pe piața de dermocosmetice din România și are o prezență internațională în 15 țări, în Europa, Asia și Orientul Mijlociu.
De-a lungul timpului Rucsandra Hurezeanu primește nenumărate premii și recunoașteri. Face mentorat pentru antreprenori în cadrul mai multor asociații, este membru al juriului in concursul Antreprenorul anului organizat de EY. În 2021 a fost desemnată de către mediul de business pe locul 19 între cei mai admirați CEO din România. Ea este astăzi Vicepreședintele Organizației Patronale a Industriei Cosmetice.
***
Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!
Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.
În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz