Biz 25 ani

Biz 25 ani: Radu Savopol – 5 to go

Reading Time: 2 minute

Succesul pot să-l măsor așa: în ultimii ani de zile, mai ales pentru că sunt într-o perioadă în care pot să simt că am succes, îl materializez în bucuria oamenilor când întreb despre business-ul pe care îl fac, că este cunoscut, este apreciat și că se identifică cu un brand românesc.

Biz 25 ani: Radu Savopol, co-fondator – 5 to go

Radu Savopol este un antreprenor pur-sânge. A pornit 5 to go alături de Lucian Bădilă, în 2015, cu o investiție de 10.000 de euro, aducând pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Astăzi, businessul se apropie de 600 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România, prezentă în 120 de orașe.

Alături de echipa lui, Radu coordonează peste 270 de francizați, dar se ocupă și de extinderea pe noi segmente de business și de planurile ambițioase ale companiei pe plan internațional. Brandul 5 to go s-a extins și în zona de retail cu produse inovatoare.

***

Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!

Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.

În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.

Team

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

o oră ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

2 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

3 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

6 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

7 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

9 ore ago