Biz 25 ani

Biz 25 ani: Oana Scarlat – EXEC-EDU

Reading Time: < 1 minut

Succesul pentru mine este să contribui în fiecare zi la succesul liderilor prin proiectele noastre de training, de coaching, de mentoring pe care le organizăm. Și nu numai la succesul lor ci și la starea lor de bine, pentru că nu e așa? Succesul fără împlinire este doar o iluzie.

Biz 25 ani: Oana Scarlat, CEO – EXEC-EDU

Oana Scarlat este CEO al EXEC-EDU, având o experiență de 18 ani în industria de training și dezvoltare organizațională. De-a lungul carierei sale, a coordonat proiecte de training și coaching pentru clienți din diverse industrii și a lansat peste 40 de cursuri open în cadrul EXEC-EDU. Cu o expertiză în gestionarea emoțiilor, autocunoaștere și comunicare, este coach acreditat ICF și speaker la evenimente importante precum Business Days și Learning Network.

Oana este certificată în metodologii de diagnoză individuală și de echipă, precum Hogan Assessment și Human Synergistics, și a urmat diverse programe de specializare la instituții de prestigiu, printre care IEDC Bled School of Management și Theta Healing Institute.

***

Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!

Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.

În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.

Team

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

33 de minute ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

o oră ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

2 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

5 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

6 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

8 ore ago