Dacă vorbim de succes în business este vorba de foarte, foarte mult ebit la final de an. Dar dacă vorbim de succes al unei reviste cum este Biz cred că este vorba de foarte mult awareness. Nu există nimic mai cunoscut pe piața din România, decât Biz.
Biz 25 ani: Nicoleta Scarlat, director de vânzări – Eisberg România
Nicoleta Scarlat este Director de Vânzări la Eisberg România și joacă un rol activ în strategia de marketing a companiei. Având o vastă experiență în vânzări, ea contribuie la creșterea portofoliului de clienți și la consolidarea poziției companiei pe piață.
De asemenea, prin implicarea sa în marketing, Nicoleta ajută la dezvoltarea campaniilor care promovează produsele Eisberg și consolidează brandul în fața consumatorilor. Sub conducerea sa, vânzările au cunoscut o creștere constantă, iar compania a devenit un jucător important pe piața locală de salate sau produse proaspete.
***
Cum pot antreprenorii români să se folosească de infrastructura și serviciile eMAG pentru a-și extinde afacerile din domeniul retail la…
Explorarea unei noi evoluții în carieră și dedicarea a cât mai mult timp dezvoltării personale sunt prioritățile Generației Z (Zoomers),…
Zeci de companii vor pune la dispoziție mii de locuri de muncă destinate comunității cu dizabilități în cadrul primei ediții…
Ploile din ultimle zile au provocat inundații nu doar în România, dar și în mare parte din Europa. Dunărea este…
O echipă de patru români a lansat Motric Recovery, aplicație care înglobează trei divizii esențiale de business (fitness & sport,…
Ca urmare a inundațiilor de săptămâna trecută din zona Moldovei și a Dobrogei, până în acest moment au fost deja…