Biz 25 ani: Mircea Turdean – Farmec
Reading Time: 2 minutePunem brand-ul nostru la nivelurile cele mai mari. Societatea, firma pe care o conduc să fie în topul firmelor românești.
Biz 25 ani: Mircea Turdean, Director General – Farmec
Mircea Turdean este din 2010 Directorul General al companiei Farmec și președintele Consiliului de Administraţie. Și-a început cariera în cadrul companiei clujene în anul 1994, mai întâi în cercetare, ca laborant şi cercetător, domeniu pentru care s-a pregătit academic, iar apoi a avansat ierarhic în companie, de la şef Secţie Aerosoli până la poziţia de director tehnic-producţie, fiind responsabil cu coordonarea activităţilor de producţie, cercetare şi investiţii noi, atât la nivel intern, cât şi pe plan extern. În perioada 1999-2000 a fost implicat, în calitate de expert tehnic, în programul de mediu ONUDI, derulat de Ministerul Mediului pentru eliminarea noxelor de freoni neecologici. De formaţie inginer chimist, el este absolvent al Facultăţii de Tehnologie Chimică din Cluj-Napoca şi al unor cursuri din cadrul Universităţii Open University Business School din Marea Britanie.
În toată această perioadă, de când deţine poziţia de Director General, Farmec a crescut de la an la an, continuând astfel să-şi consolideze poziţia de lider pe piaţa românească, prin inovații constante, prin dezvoltarea rețelei de magazine de brand Farmec și Gerovital și, desigur, printr-un portofoliu complex de produse. Pe piața internațională, compania este prezentă în peste 30 de țări.
Sub conducerea sa, Farmec a devenit cel mai mare producător român de cosmetice, Gerovital fiind în 2021 lider de piață pe segmente precum antiacnee și îngijire.
***
Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!
Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.
În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz