Succesul? Grea întrebarea. Cred că succesul e combinația aia de oboseală și fericire în același timp.
Biz 25 ani: Cătălin Dobre, CO-CEO & Chief Creative – McCann Worldgroup Romania
Absolvent de filozofie, Catalin Dobre, Chief Creative Officer în vârstă de 40 de ani, Co-CEO al McCann Worldgroup România și CEE Creative Director a început să lucreze în publicitate ca copywriter, în urmă cu 19 ani. De-a lungul anilor, a câștigat 4 Cannes Lions Grand Prix, 2 Titanium Lions și mai multe Aur, Silver și Bonzes din poziția sa de Creative, CCO pentru McCann România și CEE Creative Director – pentru mărci globale precum Mastercard, Vodafone, IKEA sau Virgin Radio – dar de asemenea, pentru branduri autohtone precum ROM, Beau Monde, Albalact sau Untold.
De asemenea, a obținut premii în cadrul tuturor marilor festivaluri internaționale de publicitate: D&AD, Clio, One Show, Eurobest, Lia, Festivaluri de la New York, Cresta, Golden Drum. A fost mândru să facă parte din juriul D&AD, Clio, Eurobest, Golden Drum și să fie președinte al categoriei Social și Influencer din Dubai Lynx Cătălin a făcut parte din prima ediție românească Forbes 30 under 30 și a primit, doi ani mai târziu, Premiul de Excelență.
Mai mult, a primit Premiul de Excelență IAA, pentru crearea campaniei care a adus primul Grand Prix de la Cannes în Europa de Est și a făcut parte din Top 100 Creatives Adweek în 2019. În 2023 a intrat în Hall of Fame of Golden Drum, cel mai important festival de creativitate din Europa Centrală și de Est, ca o recunoaștere a efortului său de a împinge creativitatea în regiune.
***
Acum 25 de ani se lansa în România prima revistă de business. O revistă care aducea culoare într-o lume gri,…
Cea de a XX-a ediție, aniversară, a Bucharest Internațional Film Festival (BIFF - www.biff.com.ro), singura competiție cinematografică internațională de film…
Cu ocazia Săptămânii Europeane a Mobilității și a Zilei Mondiale fără Mașini, FlixBus atrage atenția asupra importanței de a avea…
MagnaPharm marchează 30 de ani de excelență în industria farmaceutică, fiind un jucător cheie în segmentul de marketing & sales…
Beatrice Chiș, International Executive Marketing Director la ETi, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…
Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…