Biz 25 ani

Biz 25 ani: Ana Trif – Carrefour

17 aug. 2024 3 min

Biz 25 ani: Ana Trif – Carrefour

Reading Time: 3 minute

Succesul înseamnă să te simți bine în pielea ta, să fii autentic și să reacționezi într-o comunitate, într-un mod în care să ai un impact pozitiv, atât la nivel personal, cât și la nivel profesional.

Ana Trif, head of PR – Carrefour Romania

În cei peste 16 ani de carieră în industria Marcom, Ana Trif a creat și coordonat campanii de comunicare integrate în cele mai dinamice industrii și a construit echipe puternice cu expertiză de PR și comunicare. În prezent deține rolul de Head of Comunciare Externă și PR în cadrul Carrefour România.

Ana deține o expertiză extinsă în comunicare, relații publice și comunicare de brand pentru companii internaționale și locale de top, atât în echipe de agenție, cât și in-house. De la industria tech până la comunicarea financiară, de la branduri premium – auto și fashion până la FMCG și retail, împreună cu echipele sale, Ana a gestionat strategiile de comunicare și marketing, în special pentru B2C și stakeholderi corporate.

De-a lungul carierei sale, Ana a fost un driving force în dezvoltarea unor strategii de comunicare inovatoare. A lucrat în agenții de renume pe plan local, precum Golin și GMP PR (GMP&U), unde a dezvoltat campanii premiate ce au depășit granițele țării, adunând zeci de premii precum Golden Hammer, European Excellence Awards, Sabre, IAB Mixx Awards, PR Awards și Webstock. Ca parte a vieții de agenție, portofoliul de conturi și branduri coordonat de Ana a inclus: Mastercard, Mercedes-Benz, Colgate-Palmolive, Tuborg (URBB), Apa Nova (Veolia), Lufthansa, Henkel, Stefanel, Centru ONU, Electric Castle și BRD Group Societe Generale. Totodată, Ana a lucrat direct în echipa de marketing pentru Huawei Technologies, Otter Distribution și Milluu, unde a fost Co-Founder, demonstrându-și abilitățile antreprenoriale, capacitatea de a anticipa și răspunde rapid provocărilor dintr-un start-up.

Privind la Carrefour, astăzi un brand full-service, care se reinventează constant cu scopul de a susține ecosistemul economic de business, de mai bine de 3 ani, Ana a construit parteneriate strategice și a coordonat proiecte de la concept până la implementare.

Giving back este mai mult decât un concept pentru Ana. Ea este de părere că una dintre cele mai frumoase recompense morale pe care le ai ca lider vine din dezvoltarea unor noi lideri. Pornind de la această viziune, a fost mereu aproape de oamenii din echipa sa transferând din know-how-ul său pentru dezvoltarea acestora. Totodată, a acceptat provocarea de a fi profesor la Skillab, unde a predat un curs de Comunicare și PR, împărtășind din experiența sa și contribuind la formarea noilor generații de profesioniști în comunicare.

***

Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!

Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.

În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.

Array

Articole pe aceeași temă: