Biz 25 ani: Alina Bratu – Wefflermark
Reading Time: 2 minuteEste foarte grea întrebarea. Succesul înseamnă oameni și sinergiile pe care le creezi într-un context.
Biz 25 ani: Alina Bratu, Managing Partner – Wefflermark
Succesul este greu de măsurat, dar ușor de simțit.
Cu o experiență de peste 23 de ani în marketing, relații publice și corporate affairs, Alina Bratu este un profesionist polivalent, cu o viziune complexă asupra industriei. Alina și-a ascuțit abilitățile de PR strategist și expert în brand management și comunicare în câmpul muncii, consolidându-și expertiza profesională cu un executive MBA absolvit la Universitatea din Viena (WU Executive Academy).
În calitate de PR Manager, Senior Brand Manager și Corporate Affairs Manager la Tuborg România (URBB), în primii 12 ani de carieră Alina a contribuit la crearea și dezvoltarea unor mărci puternice, locale și internaționale, din industra de băuturi. Ulterior, timp de 3 ani, ea a condus activitățile de PR și comunicare ale televiziunii PRO TV.
În 2016 Alina a decis să pornească pe drumul antreprenoriatului înființând agenția WefflerMark, unde abilitățile sale de lider de echipă și business manager se împletesc armonios cu creativitatea și cu entuziasmul de a pune în practică idei curajoase alături de oameni frumoși. În cei 8 ani de activitate ai agenției, împreună cu echipa, Alina a pus suflet și deficare în numeroase proiecte și campanii ambițioase, creând “voci” inspirate pentru branduri și parteneri precum Tuborg, 5 to go, Volkswagen, Carlsberg, Crucea Roșie Română, DHL, Metro sau Raiffeisen Digital Bank.
***
Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!
Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.
În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz