Biz 25 ani

Biz 25 ani: Alexandru Mănescu – Aleksander Revas

Reading Time: < 1 minut

Cred că a vedea cum prinde viață viziunea inițială a fondatorilor, este un element de succes. Satisfacția și bucuria cu care interacționează clienții cu produsele, este clar pentru mine, cel mai important element de succes.

Biz 25 ani: Alexandru Mănescu, Director de Creație, Aleksander Revas

Psiholog clinician și economist la bază, Alexandru Mănescu deține numeroase titluri și calificări atât în psihologie, cât și în managementul sănătății. De aproape douăzeci de ani, el activează în domeniul sănătății angajaților și al intervențiilor psihologice în situații de dezastru, la nivel internațional, conducând echipe extinse de psihologi, psihoterapeuți și psihiatri în peste 50 de țări.

În ultimul deceniu, el a devenit o prezență constantă pe scenele conferințelor și congreselor internaționale de specialitate, iar în perioada 2020 – 2024 a fost director executiv al Forumului European pentru Asistența Angajaților. Alături de calificarea și experiența sa în psihologie, Alexandru deține competență și expertiză în modă, iar în anul 2022 devine co-fondator al brandului de modă premium sustenabilă Aleksander Revas, brand care capătă din ce în ce mai multă notorietate pe piața românească și internațională, și al cărui Director de Creație este.

***

Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!

Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.

În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.

Team

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

3 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

3 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

4 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

4 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

4 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

4 ore ago