Biz 25 ani

Biz 25 ani: Alexandru Mănescu – Aleksander Revas

Reading Time: < 1 minut

Cred că a vedea cum prinde viață viziunea inițială a fondatorilor, este un element de succes. Satisfacția și bucuria cu care interacționează clienții cu produsele, este clar pentru mine, cel mai important element de succes.

Biz 25 ani: Alexandru Mănescu, Director de Creație, Aleksander Revas

Psiholog clinician și economist la bază, Alexandru Mănescu deține numeroase titluri și calificări atât în psihologie, cât și în managementul sănătății. De aproape douăzeci de ani, el activează în domeniul sănătății angajaților și al intervențiilor psihologice în situații de dezastru, la nivel internațional, conducând echipe extinse de psihologi, psihoterapeuți și psihiatri în peste 50 de țări.

În ultimul deceniu, el a devenit o prezență constantă pe scenele conferințelor și congreselor internaționale de specialitate, iar în perioada 2020 – 2024 a fost director executiv al Forumului European pentru Asistența Angajaților. Alături de calificarea și experiența sa în psihologie, Alexandru deține competență și expertiză în modă, iar în anul 2022 devine co-fondator al brandului de modă premium sustenabilă Aleksander Revas, brand care capătă din ce în ce mai multă notorietate pe piața românească și internațională, și al cărui Director de Creație este.

***

Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!

Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.

În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.

Team

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

4 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

4 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

6 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

8 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

9 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

11 ore ago