Biz 25 ani

Biz 25 ani: Adina Vlad – Unlock Market Research

Reading Time: < 1 minut

Primul lucru este echipa. Eu nu cred foarte mult în succes individual, cred că în spatele fiecărui succes se află o echipă de oameni. Și al doilea este utilitatea muncii tale.
Pentru mine este foarte, foarte important să văd rezultatele muncii mele.

Biz 25 ani: Adina Vlad, managing partner – Unlock Market Research

Adina Vlad este din 2008 Managing Partner al Unlock Market Research, companie pe care a înființat-o după experiența de management avută anterior într-o companie multinațională. Adina are 26 de ani de experiență în cercetarea de piață, fiind implicată de-a lungul anilor în numeroase proiecte strategice, atât în România, cât și internațional. Ea a fost cea care a deschis drumul cercetării motivaționale în România și a format o școală recunoscută de cercetare de piață axată pe descoperirea de insight-uri de business strategice.

Prima ei specializare însă, a fost aceea de moderator pentru cercetări calitative, zonă despre care spune că este rădăcina profesiei ei. Pasiunea pentru moderare a luat forma unui proiect care se numește ȘCOALA DE MODERARE și urmărește să ofere un cadru formal de training pentru viitorii moderatori în cercetarea de piață (și nu numai).

***

Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!

Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.

În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.

Team

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

13 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

13 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

19 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

19 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

19 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

19 ore ago