Biz 25 ani

Biz 25 ani: Adina Vlad – Unlock Market Research

9 sept. 2024 < 1 min

Biz 25 ani: Adina Vlad – Unlock Market Research

Reading Time: < 1 minut

Primul lucru este echipa. Eu nu cred foarte mult în succes individual, cred că în spatele fiecărui succes se află o echipă de oameni. Și al doilea este utilitatea muncii tale.
Pentru mine este foarte, foarte important să văd rezultatele muncii mele.

Biz 25 ani: Adina Vlad, managing partner – Unlock Market Research

Adina Vlad este din 2008 Managing Partner al Unlock Market Research, companie pe care a înființat-o după experiența de management avută anterior într-o companie multinațională. Adina are 26 de ani de experiență în cercetarea de piață, fiind implicată de-a lungul anilor în numeroase proiecte strategice, atât în România, cât și internațional. Ea a fost cea care a deschis drumul cercetării motivaționale în România și a format o școală recunoscută de cercetare de piață axată pe descoperirea de insight-uri de business strategice.

Prima ei specializare însă, a fost aceea de moderator pentru cercetări calitative, zonă despre care spune că este rădăcina profesiei ei. Pasiunea pentru moderare a luat forma unui proiect care se numește ȘCOALA DE MODERARE și urmărește să ofere un cadru formal de training pentru viitorii moderatori în cercetarea de piață (și nu numai).

***

Biz împlinește 25 de ani, iar aceștia sunt oamenii alături de care scriem istoria ultimilor 25 de ani de business din România!

Însă business-ul nu este doar despre cifre. Este despre oameni. Este despre viziune. Este despre curaj. Despre caractere alese. Și abia apoi, când toate aceste condiții sunt îndeplinite, cifrele capătă valoare și amprentă societală.

În aceste principii credem și noi, iar pentru că istoriile trebuie să rămână posterității îi invitam în studioul Biz 25 ani pentru a ne împărtăși povestea lor de succes, pariul în business și valorile care i-au ajutat de-a lungul carierei.

Array

Articole pe aceeași temă: