16 iul. 2014 6 min

Biz 15 ani

Reading Time: 6 minutepoza site Biz 15 aniSchimbarea – este poate singura constanta a lumii in care traim, dar este si ceea ce revista Biz si-a propus acum 15 ani, cand un grup de tineri jurnalisti au pornit la drum decisi sa faca ceva diferit si inovator in presa romaneasca.

Biz a fost prima revista de business din Romania, care si-a propus inca de la inceput sa schimbe perceptia asupra valorilor si felul de a prezenta povestile principalilor actori din economia romaneasca. Ne-am propus sa aducem in prim-plan oamenii din spatele afacerilor de succes intr-un stil inconfundabil, la nivel de text, imagine si design, stil pe care l-am consolidat in acesti 15 ani si pe care continuam sa il imbogatim folosind inclusiv cele mai noi tehnologii interactive, cu ajutorul carora dam viata revistei.

Suntem singura publicatie de business care inregistreaza cresteri de vanzari in ciuda dificultatilor prin care trece printul. Pentru ca facem lucrurile altfel – de la subiecte si scriitura, la felul in care arata revista.

Biz inseamna astazi o revista de business care inoveaza continuu, proiecte speciale care schimba felul in care privim printul si evenimente care aduc in fata publicului din Romania specialisti de top la nivel global si local.

Iata 15 idei prin care Biz a inovat in presa de business din Romania:

 1. Brand

Layout 1

Biz a introdus, practic, termenul de brand in vocabularul de marketing din Romania, explicand in acelasi timp importanta brandingului in orice business. Am continuat sa abordam subiecte „fierbinti” din marketing si comunicare, am organizat evenimente de profil (Best Marketing, BrandRo) si am dedicat proiecte speciale domeniului.

 

2. Biz World

Layout 1

La inceputul fiecarui an, redactia Biz se muta timp de o saptamana in alta tara si dedica un numar special afacerilor, ideilor si oamenilor din orasul ales. Am fost la Bruxelles – inima Uniunii Europene, Londra – centrul financiar al continentului, New York & Silicon Valley – locurile in jurul carora graviteaza businessurile globale si Berlin – noul hub digital al planetei.

 

3. Innovation Lab

Layout 1

Am prezentat noile tehnologii dar, mai ales, impactul si aplicatiile acestora in lumea de business. In 2011, am inceput sa organizam evenimente dedicate inovatiei (Ziua Inovatiei in cadrul evenimentului Zilele Biz, Innovation Lab), iar in 2013 am lansat prima editie Biz Tech – supliment dedicat inovatiei si tehnologiei.

 

4. Revolutia internetului

Layout 1

Inca de la primul numar al revistei, am intuit impactul masiv pe care urma sa-l abia internetul asupra lumii in general si afacerilor in particular. Apoi, am aratat primii impactul blogurilor si al social media asupra felului in care brandurile interactioneaza cu tot mai multi consumatori.

 

5. Biz 48h

Layout 1

Am reusit sa realizam un numar al revistei, de la concept la print, in doar 48 de ore, intr-un spatiu public, unde am luat interviuri, am facut fotografii, editarea textelor si paginarea.

 

6. Oamenii Biz

Layout 1

Revista le este dedicata lor – antreprenorilor, managerilor, oamenilor care vor sa schimbe lumea si sa reuseasca prin forte proprii si idei inovatoare. Ii cautam, ii fotografiem (in locatii si posturi originale) si scriem despre ei, pentru ca eforturile lor sa fie cunoscute de cat mai multa lume.

 

7. Focus pe social media

Layout 1

Activam in print, dar suntem cel mai fervent sustinator al social media, al comunicarii online si al comunitatii de bloggeri. Eforturile noastre s-au concretizat in seria de evenimente Social Media Summit, care pune la un loc companiile si influencerii din online-ul romanesc, la nivel national, dar si local. Iar Social Media Camp, cea mai conectata tabara de social media, a adunat deja 7 editii.

 

8. Sustinem inovatia

Layout 1

O campanie care a facut senzatie in online, dar si in offline in 2013, a pornit de la o observatie simpla: inovatorii romani cu succese de marca peste hotare sunt necunoscuti si nesustinuti in Romania. Impreuna cu DDB am gandit campania „Sustinem Inovatia” pentru a-i face cunoscuti pe inventatorii romani in print, online, outdoor, TV, radio si BTL. Celebritati, bloggeri, antreprenori si manageri de top au imbratisat ideea si au sprijinit-o. Puteti viziona aici clipul campaniei

 

9. BrandRo

9 brandro e1405522040647Layout 1

Am pornit la drum acum 5 ani in ideea de a afla care sunt brandurile romanesti cele mai apreciate de consumatorii romani. Proiectul editorial special „50 cele mai puternice marci romanesti” este prezentat in fiecare toamna in cadrul unui eveniment special, BrandRo.

 

10. Evenimente

Layout 1

Din anul 2000, evenimentele Biz au adunat peste 40.000 de antreprenori, specialisti si manageri din toate industriile. Am pornit la drum cu Zilele Biz si am depasit intre timp 150 de evenimente de afaceri, conferinte si forumuri dedicate comunitatii de afaceri. Printre personalitatile globale aduse de Biz in Romania se numara Tom Peters, Edward de Bono, Jay Conrad Levinson, Wally Olins, Jim Pancero, Jeffrey Gitomer. Am creat adevarate branduri de evenimente: Management360, GreenBiz, Best Marketing, Innovation Lab si, desigur, Zilele Biz.

 

11. Zilele Biz

Layout 1

A fost inca de la inceput si ramane si azi cel mai mare eveniment de business din Romania. Timp de 5 zile, zeci de conferinte si seminarii dedicate unui numar de cinci domenii aduna sute de participanti, de la antreprenori si manageri la specialisti si speakeri de top, care prezinta studii de caz, analize, tendinte si oportunitati de business.

 

12. Coperte interactive

Layout 1

Am adus printul in viitor, prin intermediul a doua proiecte interactive unice in presa de business din Romania. Prima coperta cu realitate augmentata l-a avut in rolul principal pe „antreprenorul nebun” Vlad Stan, care tasnea la propriu din coperta revistei. Proiectul Aurasma a fost dedicat bloggerilor care aduceau coperta la viata printr-un clip original.

 

13. Topuri si studii

Layout 1

In medie, Biz publica anual intre 5 si 10 topuri si studii de piata exclusive, realizate in parteneriat cu mai multe companii de cercetare locale (Unlock Market Research, IPSOS, Daedalus etc.). Sunt studii dedicate brandurilor, antreprenoriatului, managementului, marketingului, comportamentului de consum sau responsabilitatii sociale. Printre cele mai apreciate se numara Top Social Brands, Top 50 companii performante, Topul Agentiilor de PR din Romania, 50 Marketing.

 

14. Coperte speciale

Layout 1

Biz foloseste din plin puterea si fascinatia printului, prin coperte creative care fac din revista noastra un obiect deosebit. Copertele duble, spread sau cu inserturi speciale reprezinta doar cateva exemple de inovatie in print.

 

15. Premierele Biz

Layout 1

Am fost si suntem deschizatori de drumuri in presa de business din Romania. Am impus conceptul de cover story, am fost prima revista care a publicat continut international sub licenta (Harvard Business Review, BusinessWeek, Dilbert) si continut sindicalizat (editorialele Jack & Suzy Welch). Biz a inovat si prin sectiuni dedicate noilor tendinte in ecologie si CSR.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: